JUSTIN TALLIS AFP
Novi uzlet

Miljenicu Amerike gluma isprva nije zanimala, a ljubav svog života upoznala je zahvaljujući filmu koji je imao loše kritike

Glumica koja se proslavila ulogom u seriji ‘Tračerica‘ ovih je dana u fokusu svih svjetskih medija: godinu i pol nakon rođenja četvrtog djeteta vratila se na scenu s glavnom ulogom u filmu ‘Priča završava s nama‘, koji već u prvom tjednu prikazivanja obara rekorde na kinoblagajnama.

Otkako se glumica Blake Lively (36) pojavila na svjetskoj premijeri svog novog filma "Priča završava s nama" u New Yorku, u kojem osim glavne uloge ima i onu izvršne producentice, njezine fotografije ne silaze s naslovnica svjetskih medija. Zvijezda nekada popularne serije "Tračerica", koja je prije godinu i pol dana rodila četvrto dijete, s ovom je romantičnom dramom opravdala status holivudske miljenice.

Trailer za film, koji je u kina stigao 8. kolovoza, u tjedan dana skupio je čak 222 milijuna pregleda. Inače, riječ je o adaptaciji ljubavnog romana - istoimenog bestselera autorice Colleen Hoover. Redatelj i glumac Justin Baldoni istaknuo je da mu je bio prioritet dati podršku svima onima koji su preživjeli zlostavljanje i generacijske traume, kao i odati počast autorici romana te njezinoj majci, koja je inspirirala čitavu priču. Blake Lively utjelovljuje Lily Bloom, traumatiziranu, ali odlučnu ženu koja se nakon smrti oca seli u Boston kako bi ostvarila svoj životni san i pokrenula vlastiti posao. Ondje otvara cvjećarnicu i uskoro upoznaje šarmantnog neurokirurga Rylea Kincaida. Tek nakon što se ludo zaljubi, Lily počinje otkrivati stranu Ryleove osobnosti koja je podsjeća na traumu iz djetinjstva. Da bi stvari bile još kompliciranije, u život joj se iznenadno vraća njena prva ljubav.

DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
STEVE VAS/IMAGO STOCK&PEOPLE/PROFIMEDIA STEVE VAS/IMAGO STOCK&PEOPLE/PROFIMEDIA

- Zaljubila sam se u Lily i željela sam ispričati njezinu priču. Mislim da je bitno zato da se i oni ljudi koji se čine staloženo mogu izgubiti. Zapravo nikada ne znamo kroz što netko prolazi. Nadam se da će se ljudi osjećati manje samima kada vide Lily koja je istovremeno i snažna i ranjiva, i sređena i izgubljena - izjavila je Blake Lively, koja je proteklih 12 godina u braku s glumcem Ryanom Reynoldsom (47), s kojim ima tri kćeri i sina. Na premijeri u New Yorku šarmirala je i nasmijala sve prisutne komentirajući da je njezina svekrva Tammy Reynolds najzaslužnija za njihovu dugu i sretnu vezu.

CINDY ORD GETTY IMAGES VIA AFP

- Voli sve držati pod kontrolom. Ne, ona je najbolja. Baš sam sretnica. S Ryanom sam da bih mogla provoditi vrijeme s njom - izjavila je glumica koja je tom prilikom odjenula vintage Versace haljinu, iz kolekcije za jesen 2002. Istu je prije 22 godine na Tjednu mode u Milanu nosila pjevačica Britney Spears. Zašto je odabrala baš tu haljinu, Blake Lively objasnila je na društvenim mrežama.

- Britney je ultimativna kraljica zbog koje svi želimo pisati i dijeliti svoje priče. Britney, hvala ti što si potaknula žene da ispričaju svoje priče. Tako sam uzbuđena zbog tvog biografskog filma i svega što dolazi s njim - napisala je glumica, referirajući se na najavu početka snimanja biografskog filma o Britney Spears, koji će se temeljiti na njenim memoarima "Žena u meni" prevedenim i na hrvatski.

Blake Lively glumom se počela baviti sa samo 11 godina. Odrastala je u Los Angelesu sa starijim bratom te dvije polusestre i polubratom iz majčina prvog braka. S ocem, glumcem Erniejem Livelyjem, i majkom Elaine, koja je radila kao lovkinja na glumačke talente, više je provodila vremena na setovima nego u dječjem vrtiću. Gluma je, doduše, nije zanimala i željela je upisati fakultet, no onda ju je brat Eric odveo na nekoliko audicija. Tako je dobila ulogu u filmu "Čarobne hlače" 2005. koji je snimila tijekom srednje škole, a uskoro je stigao i angažman koji ju je pretvorio u globalnu zvijezdu - uloga Serene van der Woodsen u seriji "Tračerica". Ondje se zaljubila u kolegu Penna Badgleyja s kojim je bila tri godine, a kratko je bila i glumcem Leonardom DiCaprijem.

No, onda je došlo snimanje filma "Green Lantern" 2011., kad je upoznala Ryana Reynolda. Film je imao loše kritike, ali se zahvaljujući njemu rodila velika ljubav. Blake i Ryan vjenčali su se godinu dana kasnije, a prvu kćer James dobili su 2014. Glumica je već tada izjavila da će ona biti najstarija sestra jer planira imati veliku obitelj. U listopadu 2016. stigla je Inez, a tri godine kasnije malena Betty. Kao najljepši poklon za Dan zaljubljenih, prošle godine u veljači stigao im je sin Olin čije su ime i spol otkrili tek nedavno. Posljednjih godina Blake se posvetila obitelji i prihvaćala manje filmske uloge. Slavni supružnici imaju dogovor da nikada ne snimaju u isto vrijeme, a kada su doma, u potpunosti su posvećeni jedni drugima.

BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA

- Moja djeca nikad ne spavaju! Ali stvarno! Imaju krevetić koji im služi i za igru. Zavučem se s njima, pjevam im uspavanke, a gotovo svaku noć i sama tamo zaspem. Ako me pitate kako izgleda moj prosječan dan na setu, mogu reći da ustajem oko pet sati ujutro, a tako je i kad sam samo mama. Doručkujem s njima, družim se s njima. Čak i vježbam s njima, na neki ih način koristim kao utege - izjavila je svojedobno Blake Lively. Ryan Reynolds se našalio se da je cijela kuća "zoološki vrt", ali je rekao da on i njegova supruga ne bi imali četvero djece da ne vole biti roditelji. Blake otvoreno govori da i ona ima dane kada joj je svega dosta, kad je umorna od majčinstva, a suprug nije kod kuće jer je na setu ili u Walesu, kamo često odlazi jer je suvlasnik nogometnog kluba Wrexham.

PRISCILLA GRANT/EVERETT COLLECTION

Njen recept za dizanje energije kad s djecom ima loš dan su - pjenušavi kokteli. Otprije pokrenutu liniju pića bez alkohola "Betty Buzz" nedavno je proširila linijom "Betty Booze" - s alkoholom. Uz to, ovih je dana predstavila liniju za njegu kose koja nosi naziv Blake Brown (što je posveta njezinom ocu čije je prezime bilo Brown prije nego što se vjenčao s njenom majkom Elaine Lively). Poduzetništvo joj godi jer je tada organizacija vremena u njezinim rukama. Naime, tijekom snimanja posljednjeg filma izjavila je kako ima grižnju savjesti jer je cijele dane na setu, a ne s djecom. Iako film nema biografskih elemenata vezanih uz život Blake Lively, jedan segment vratio ju je na početak ljubavne veze s Ryanom.

- Kada smo se moj suprug i ja upoznali, zavodio me tako da mi je slao buket cvijeća svaki tjedan. Uvijek bi poslao čestitku s jednom rečenicom, citatom o nečemu što nam se taj tjedan dogodilo. To je uglavnom bilo nešto smiješno što je netko od nas rekao. Bila je to tako lijepa, romantična stvar - izjavila je Blake Lively koja se ovih dana sa svojim suprugom upisala u povijest američke kinematografije. Naime, oni su prvi bračni par u 34 godine čiji su filmovi istovremeno na vrhu ljestvice po zaradi na kinoblagajnama. "Deadpool & Wolverine" u kojem Reynolds ima glavnu ulogu dosad je zaradio milijardu dolara, dok je "Priča završava s nama" samo u prvom tjednu u Sjevernoj Americi zaradila 50 milijuna dolara.

15. rujan 2024 16:51