Brojni istaknuti predstavnici uglednih institucija i organizacija održali su panel u Kući Europe, a glavna tema bila je dostupnost i mogućnost obrazovanja u Hrvatskoj.
U suorganizaciji Montessori Global Educationa i Ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj u Kući Europe održan je panel koji je okupio predstavnike brojnih istaknutih organizacija, udruga i medija uključenih u unapređenje obrazovnog sustava u Hrvatskoj. Središnja tema panela bila je “Obrazovanje izvan učionice: Prema uključivom, pravednom i kvalitetnom obrazovanju u Europskoj uniji”. Održani panel je pružio platformu za raznolika stajališta, s ciljem da se zajednički razmotre ključna pitanja budućnosti obrazovanja i kako potaknuti uključivu i pravedno obrazovanje u budućnosti za sve učenike u Hrvatskoj.
"Današnji panel je izuzetno važan i tema inkluzivnog i kvalitetnog obrazovanja jedan je od prioriteta za Europsku uniju i države članice. Smatram da se obrazovna agenda mora kontinuirano unaprjeđivati i da je ključno uspostaviti standarde na razini EU-a. Naime, danas je realnost da nemaju svi mladi jednake obrazovne mogućnosti”, rekao je Fred Matić. Dodao je da jednake mogućnosti u ranoj dobi uvelike utječu na kasniji osobni i profesionalni razvoj. „Želim i smatram da svako dijete u Hrvatskoj mora imati jednake prilike i alate u obrazovnom procesu kao Finci, Šveđani ili netko drugi“, istaknuo je Matić.
Leonor Diaz Alcantara, glavna izvršna direktorica organizacije Montessori Global Education poručila je da ulažu maksimalne napore da pruže što više djece najbolje obrazovanje. „U okviru naše besplatne online globalne obrazovne mreže nalazi se komunikacijska platforma ‘The View‘ putem koje koordiniramo brojne aktivnosti kako bismo ilustrirali našu primjenu Montessori obrazovanja u praksi", rekla je. Dodala je da će se nastaviti i dalje istraživati kako Montessori pristup može biti maksimalno relevantan za potrebe obrazovanja koje se očekuje u 21. stoljeću.
Nadja Matešić, predsjednica nagrađivane Udruge IKS je istaknula da je izrazito zadovoljna što može ponuditi svoju perspektivu u kojem bi smjeru obrazovanje i odgoj trebali ići. „Kroz aktivnosti koje provodimo u Petrinji s lokalnom zajednicom, usmjereni smo upravo na to da pokažemo i roditeljima i djeci da obrazovanje mora nadići zidove škole te ekonomsku i socijalnu poziciju u kojoj se dijete nalazi. Vjerujemo da je to pravi temelj za bolje društvo,“ zaključila je Matešić.
Panelisti su raspravljali o potrebi pristupa obrazovanju koje na prvo mjesto stavlja jednakost i uključivost, novom obuhvatu obrazovanja koji treba staviti dijete u središte svakog obrazovnog programa te dužnostima i odgovornostima svake organizacije kada je riječ o stvaranju bolje budućnosti za djecu temeljenu na jednakim pravima i prilikama za najbolje dostupno obrazovanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....