PEXELS
NEZADOVOLJNI UVJETIMA

Nema pravila, a razgovor o plaći je tabu: Influencerima je prekipjelo i zahtijevaju bolje uvjete i veću transparentnost

Razlike u plaćama u svijetu influencera su tabu tema, a svaka potencijalna suradnja s novim brendom je kao mračna kutija puna iznenađenja. Zato je bivša manekenka Lindsey Lee Lugrin pokrenula web stranicu "F*** You Pay Me".

Razlike u plaćama u svijetu influencera su tabu tema, a svaka potencijalna suradnja s novim brendom je kao mračna kutija puna iznenađenja. Zato je bivša manekenka Lindsey Lee Lugrin pokrenula web stranicu "F*** You Pay Me".

Podrška pravima radnika i jednakosti plaća stalno je u porastu, no skupina koja se izrodila prije tek nekoliko godina, sada se osjeća izostavljenom. Influenceri, većinski pripadnici generacije Z, jedni su od glavnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama, a zbog uvjeta i virtualnog svijeta bez pravila, osjećaju nepravdu.

"Je*ite se, platite me"

"F*** You Pay Me (Je*ite se, platite me)" nova je web stranica koju je pokrenula Lindsey Lee Lugrin, bivša manekenka s diplomom iz financija, a na kojoj influenceri mogu pregledavati i uspoređivati ponude brendova i analizirati ljestvice plaća.

"Svi influenceri susreću se s istim problemom - osjećaju se kao da gledaju u mračnu kutiju kada dogovaraju suradnju s novim brendom ili projektom. Nema pravila, nema transparentnosti, razgovor o plaći je tabu, a javlja se i element straha da bi, ne slože li se sa svim uvjetima, mogli propustiti priliku", objasnila je Lugrin.

Čitajte i: Zašto mnogi 'hejtaju' influencere i je li to zaista posao govore Lana Jurčević, Maša Zibar i Lana Rosandić

Muški influenceri zarađuju više

Influencerska djelatnost je prema nekim procjenama od 2016. godine porasla s 1.7 milijardi dolara na procijenjenih 13.8 milijardi dolara do ove godine, pri čemu muški influenceri u prosjeku zarađuju 476 dolara po objavi, dok žene po objavi zarađuju 348 dolara.

Mnogi su se od njih pritom počeli pitati zašto su plaćeni samo za dio svog rada.

"Influencerski marketing je postao jezgra načina na koji robne marke dopiru do potrošača", rekla je Stacy DeBroff, izvršna direktorica Influence Centrala te je dodala kako su oglašivači spremni platiti samo popularne influencere.

Influenceri se osjećaju podcijenjeno

"Influenceri se osjećaju prezaposleno i podcijenjeno te bi ih trebalo platiti više. Ipak, robne marke ne štede na potrošnji i spremne su platiti više samo najpopularnije influencere", dodala je DeBroff te je objasnila kako influenceri ponekad ne žele priznati da su učinili jeftinu uslugu brendu koji zaista ne vrijedi.

Čitajte i: Od Instagrama do poslovnog carstva! Ovo su naši influenceri od kojih kupujemo badiće, trenirke, kuharice...

Influenceri svoje zahtjeve smatraju opravdanima s obzirom na to da robne marke sve više traže opširnije licenciranje, vlasnička prava i prebacivanje na plaćeno oglašavanje, a: "Danas svi prate influencere. Ploča se promijenila i na cijeni se to treba odražavati", zaključili su.

Linker
30. studeni 2024 03:55