Umaški glazbenik Marko Purišić, poznatiji po umjetničkom imenu Baby Lasagna, osvojio je publiku koja mu je u finalnom glasovanju i dala najviše bodova.
Zbog Baby Lasagne cijela je Europa poludjela za "Rim Tim Tagi Dim" pjesmom i koreografijom, heklanim tabletićima i mačkama, njegove majice s likovima Gertrude, Stipe i Branke su postale apsolutni must have, a bez obzira na to što nije pobijedio na 68. Eurosongu u Švedskoj, ime 28-godišnjeg Marka Purišića zlatnim će slovima ostati upisano u povijest hrvatskog showbiznisa i njegovog rodnog Umaga.
No, malo je falilo da od nevjerojatnog uspjeha istarskog glazbenika, koji se od rezerve nacionalnog natjecanja Dore prometnuo u apsolutnu senzaciju i glavnog favorita Eurosonga, ne bude ništa.
Njegova pjesma, naime, nije izabrana u finalno natjecanje nacionalnog natjecanja za Eurosong, a Baby Lasagna svoju je priliku dočekao tek kad je međimurska pjevačica Zsa Zsa objavila da se povlači i da neće nastupiti.
Marko Purišić rođen je 5. srpnja 1995. u Umagu, a njegovi roditelji Marija i Dragan Purišić učitelji su razredne nastave u umaškoj Osnovnoj školi Marije i Line. Kao i njegov mlađi brat Martin, bubnjar njemačkog rock benda Mono Inc., Marko je od malih nogu bio siguran da će se baviti glazbom, pa mu je otac za deveti rođendan darovao - gitaru.
Premda je završio ugostiteljsko-turističku školu, u kojoj se na praksi okušao kao recepcioner, čistač soba i prodavač, glazba je bila njegov jedini izbor. Karijeru gitarista započeo je 2011. u rock bendu Manntra, s kojim je 2019. debitirao na Dori, a uz to je bio i pjevač grupe Bastion za čiji je debitantski singl "Dajem ti sad" napisao tekst.
Premda nema formalno glazbeno obrazovanje, niti zna čitati note, Marka to ne priječi u skladanju i glazbenom autorstvu. Preklani je tako potpisao pjesme "Princess of the Night", "Empire", "Heartbeat of the Dead", "Lieb mich" i "At the End of the Rainbow" za dvanaesti studijski album ‘‘Ravenblack‘‘ njemačkog rock benda Mono Inc., koji je lani bio najprodavaniji u Njemačkoj.
S autorskim projektom Baby Lasagna s kojim planira debitantski album "Demons and Mosquitoes" (Demoni i komarci) pozornost javnosti je zaokupio pjesmom "Rim Tim Tagi Dim", a svoj umjetnički pseudonim smislio je slučajno, u trenutku nadahnuća, u šetnji Novigradom. Marko Purišić inače na svakom koraku promovira lokalnu folklornu tradiciju, te ljepote i radosti života u Istri, gdje sa svojom zaručnicom, 27-godišnjom videoumjetnicom Elizabetom Ružić dovršava uređenje kuće u Kašteliru, gdje je i snimljen spot za "Rim Tim Tagi Dim". U njemu osim Markovog benda sudjeluje kompletna obitelj, uključujući i Elizabetinu baku koja s Baby Lasagnom pred kamerama razvlači domaće tijesto. Elizabeta Ružić na neki je način žena iz sjene Markovog uspjeha, koja je najzaslužnija i za kompletan PR paket, uključujući spotove, te društvene mreže, u koji je upakiran projekt Baby Lasagna.
Njihova ljubavna priča započela je na Instagramu, gdje je Elizabeta Marka "lajkala" i poslala mu zahtjev za prijateljstvo, a nakon prvog spoja mislila je kako je sve upropastila jer ga je "udavila" kompletnom listom svojih najdražih ljubavnih balada. No Marko je bio oduševljen izlaskom i to je bio početak njihove ljubavi i divnog prijateljstva.
Marko se smatra radoholičarom, koji u studiju može provesti cijeli dan, a privatno pedantom, pa njegov cijeli stan izgleda uredno poput apoteke, a u Kašteliru se u slobodno vrijeme veseli "kopanju vrta, trganju grozja, branju ulika i ostalim poslovima koji idu ruku pod ruku životom na selu". Tako je barem zaključio prije nego što je krenuo u svoj nevjerojatni pohod na Eurosong.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....