Dok čekamo objavu videospota za ‘Tick-Tock‘, Albina vlada YouTubeom s obje verzije pobjedničke pjesme
Hrvatska verzija pjesme 'Tick-Tock' pjevačice Albine Grčić prva je u trendingu na You Tube-u u Hrvatskoj pod kategorijom Glazba. Za sada nije još poznato hoće li nas Albina u svibnju predstavljati na Eurosongu u Rotterdamu s pjesmom na hrvatskom ili na engleskom jeziku, ali čini se da su obje verzije osvojile slušatelje. Video njene izvedbe na Dori, pak, do sada je skupio oko 800 tisuća pregleda. U kratkom je vremenu ova 22-godišnja Splićanka postala miljenica nacije, od njenog prvog pojavljivanja na natjecanju u HRT-ovu showu The Voice do pobjede na Dori prošlo je tek godinu dana.
- Imam osjećaj da vodim dva života - kao Miley Cyrus u filmu 'Hannah Montana', gdje balansiram između običnog života i onog pop-zvijezde. Privatno sam ranjiva, osjetljiva, jako se vežem za ljude, situacije, komentare... Na pozornici se transformiram u samouvjereniju verziju sebe, nešto što privatno uopće nisam, i uzimam najbolje od oba svijeta. To je ujedno rečenica iz spomenutog filma, a ja je sada živim – rekla je za novi broj časopisa Gloria.
Na svojim je društvenim mrežama publici predstavila i nekoliko kadrova iz nadolazećeg spota za pjesmu Tick-Tock, koji je sniman u suradnji s timom predvođenim redateljicom Sandrom Mihaljević, a styling je za spot, kao i za nastup na Dori osmislio beogradski stilist Stefan Orlić.
Pjesmu autorski potpisuju hrvatski producent i autor Branimir Mihaljević, zatim Tihana Buklijaš Bakić, jedna od najprisutnijih voice-over artista u hrvatskom eteru te Max Cinnamon, finalist francuskog nacionalnog izbora Destination Eurovision 2018.
Pobjeda na Dori još je jedno u nizu vrijednih priznanja Albininom dosadašnjem glazbenom radu među koja se ubraja i nominacija za prestižnu medijsku nagradu Zlatni studio čija će se dodjela održati u subotu 20. veljače.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....