Od 14. godine pripremala se stati na čelo obiteljskog carstva luksuza, a sada, u krizi, Marisa Marton Mihaldinec primjenjuje sva znanja i vještine koje je stekla uz njegova osnivača, svog oca Veljka Martona.
Uz stručnost i po duzetnički duh, za opstanak i razvoj tvrtke treba i mnogo optimizma - kaže Marisa Marton Mihaldinec (36), generalna direktorica tvrtke Martimex, koja usprkos krizi nastavlja širenje biznisa. Obiteljsko poslovno carstvo, koje obuhvaća lanac parfumerija, kozmetički salon Beauty Centar Martimex, trgovinu Furla te distribuciju kozmetike i parfema, uskoro će po većati za još jednu parfumeriju i proboj na nova inozemna tržišta. Tvrtka koju je prije gotovo 30 godina osnovao njezin otac Veljko Marton (70), poznati biznismen i kolekcionar umjetnina, od lani je u njezinim rukama, dok je brat Andrej regionalni menadžer u Martimexu, a sestra blizanka Sarah posvećena je obitelji i odnedavno majčinstvu.
Tvrtku poznaje u dušu
Marisa je, kaže, spremna za promjene, iako je to velik izazov u trenutku kad svjetskim tržištima gospodari koronavirus. Tvrtku i poslovanje poznaje u dušu jer je od 14. godine, kada ju je otac prvi put odveo na sastanak marketinškog tima, prošla sve stepenice od kuhanja kave i čišćenja polica do širenja distribucije proizvoda na strana tržišta.
- Pet godina pripremala sam se za vodeći položaj. Uz očevu pomoć postupno sam sve više preuzimala komunikaciju s klijentima i sve samostalnije raspolagala novcem. Krajem prošle godine sa svojim sam timom pokrenula naš webshop i niz novih marketinških aktivnosti, pa tako naši kupci sudjeluju u prezentacijama novih mirisa i iskušavaju nove kozmetičke tretmane. No, najveća novost je prodor nas kao distributera na španjolsko i njemačko tržište, a u sljedećim mjesecima i na rumunjsko - govori Marisa Marton dodajući da se ne boji gospodarske krize te da ima dovoljno pokazatelja koji daju razloga za optimizam.
- Očito je da se ljudi ni u teškim vremenima ne žele odreći malih luksuza koje parfumerije nude, jer je promet i na našem web-shopu vrlo dobar. Imali smo velike planove za sveča no otvorenje novouređene samoborske parfumerije u ožujku, ali smo ga iz svima poznatih razloga morali otkazati. U Samoboru je moj dom i znam da puno mojih sugrađana ide u Zagreb po razne proizvode, stoga sam poželjela da im luksuz bude dostupan i u njihovu gradu - govori Marisa, koja sa suprugom Davorom, kćerima Oliviom (9) i Miriam (6) te sinom Adrianom (4) živi u Samoboru, u kuriji u kojoj je njezin otac svojedobno otvorio prvi privatni muzej s umjetninama od stakla i srebra, namještajem, satovima i slikama te bogatom kolekcijom europskog porculana.
Želja joj je otvoriti muzej
Muzej je zatvoren 2008., tijekom velike ekonomske krize koja je prepolovila i broj parfumerija Martimex u Hrvatskoj. No, izgleda da se poslovanje pomalo vraća u normalu, a što se ti če kolekcije, Marisina je velika želja pronaći adekvatan prostor u Zagrebu te ponovno otvoriti muzej s umjetninama.
- Kada odrastate u domu koji nema običan kauč - kaže Marisa - nego bidermajer sofu iz 18. stoljeća, kad po kući ne smijete ludovati da ne biste razbili skupocjeni porculan, naučite cijeniti umjetnine i pomalo skupljate znanje o njima. I danas, kad god putujem poslovno s ocem, obavezno posjetimo neku izložbu, a kad raspravljamo o ukusima, ja uvijek biram bečki porculan, dok je mojem tati draži francuski.
Ovu i ostale zanimljive i inspirativne priče čitajte u novom broju magazina Gloria!
Čitajte i:
Zagrebačkom estetskom kirurgu posao cvjeta unatoč krizi: 'Ljepota ženama daje samopouzdanje'
Ima neka tajna veza: Mirisi inspirirani suncem podižu raspoloženje, pronašli smo šest neodoljivih
Nosom po svijetu: Parfemi inspirirani putovanjima vode vas od zabavne Ibize do egzotičnog Tahitija
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....