U zagrebačkom kazalištu Luda kuća lansiran je novi društveno odgovoran projekt „Budi hrabar, budi zdrav“ - kampanju za poticanje redovitih zdravstvenih pregleda i ranog otkrivanja raka prostate, najčešćeg oblika karcinoma kod muškaraca u Hrvatskoj.
Kampanju Ožujskog piva, prati i prigodan TV spot s legendarnim glumačkim trojcem Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim ulogama. Kroz motivirajući tekst i glazbu, ali i humor karakterističan za Žujine kampanje, spot poziva sve muškarce da skupe hrabrost, odvoje vrijeme za sebe i odvaže se na pregled kod urologa. Tim smo povodom na samoj promociji kampanje kratko porazgovarali s ovom trojicom glumačkih velikana - o muškom zdravlju, porukama koje je važno javnosti odaslati o toj temi, skorom Međunarodnom danu žena te duhovito, o tome tko je od njih veća glumačka "diva", s obzirom da se poznaju "u dušu".
A koliko zapravo naši glumci i glavni protagonisti kampanje redovito odlaze na opće i specifične medicinske preglede:
"S obzirom na godine, sve češće posjećujemo doktore, iako govorim u svoje ime", objašnjava Rene." Ja govorim u svoje i Reneovo ime", duhovito se nadovezuje Goran Navojec."Takva je životna faza u kojoj te svako malo nešto štrecne pa sve te "simptome" drugačije doživljavaš nego kada si imao dvadeset godina", nastavlja Rene. Goran Bogdan se kroz smijeh slaže s kolegama: ”Ja pak govorim u Reneovo i Navojčevo ime”.
Sva trojica direktno poručuju kako reklamom tako i u ovom razgovoru da se preventivnim pregledom prostate može napraviti samo dobro jer rano otkrivanje potencijalne bolesti u ogromnom postotku povećava šansu adekvatnog izlječenja i samim tim sprječava, odnosno značajno smanjuje mogućnost smrti od te perfidne bolesti.
U razgovoru smo probali dekonstruirati još jednu svojevrsnu, mačistički konstruiranu stigmu vezanu, ovaj put i za "muške suze" te smo ih na tom tragu pitali kada i koliko plaču?
"Osobno sam i na ovu afirmativnu reklamu zasuzio, prvenstveno radi fantastične izvedbe svojih kolega. U zreloj dobi sam počeo plakati, u trenutku kada sam sa sinom počeo gledati crtiće. Svi muškarci imaju okidače za to, iako mi, evo nas trojica smo iz generacija kada su roditelji svojim sinovima branili da plaču jer je plakanje bilo namijenjeno curicama", govori Navojec.
"Umjetnici smo, emocionalni, osjećajni, a ne znam je li i horoskop igra kakvu ulogu. Ipak, prvenstveno smo ljudi, i smiješno je misliti da muškarci ne plaču. Naravno da plaču. Plače se i od sreće, i od malih i velikih trenutaka. Znam se rasplakati i od sadržaja na YouTubeu, pogotovo na iznimno dirljive trenutke, uz dobru glazbu", priznaje Bitorajac.
"Kako su četrdesete nove dvadesete, tako su i suze nova hrabrost, nova muškost, da se malo našalim. Međutim da, recimo to ovako - prakticiram suze", nadovezao se Goran Bogdan.
Ususret Međunarodnog dana žena, ova tri glumačka velikana našim su čitateljicama zaželjeli sretan 8.mart, uz važnu Bitorajčevu opasku: "Nije to jedini dan kada ženama treba čestitati, reći lijepu riječ ili nešto darovati".
"Važno je sjetiti se koliko dugo žene nisu imale pravo glasa niti imale pravo biti vlasnice imovine i tako neke stvari, i danas je kao što znamo jednako bitno nastaviti borbu do krajnje jednakosti", rekao je Navojec.
Za kraj razgovora smo se našalili s idejom "dive" koja se nerijetko kao karakterno svojstvo pripisuje glumicama pa smo ih pitali, s obzirom na njihovu dugogodišnju suradnju kako sami procjenjuju unutar sebe, tko je od njih najveća diva? Goran Navojec je kroz smijeh zaključio da je to upravo on.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....