Globalna božićna kampanja Coca-Cole lansirana je u finskom Rovaniemiju, gradu Djeda Božićnjaka, a govori o božićnoj magiji koja bi trebala potrajati cijelu godinu.
Čak i oni koji zaziru od reklama i mijenjaju TV kanale čim uslijedi reklamni blok često ne mogu odoljeti blagdanskim TV spotovima, a jedna od najiščekivanijih svake godine, pa tako i ove, je upravo božićna reklama Coca-Cole koja je medijima predstavljena početkom studenog u Rovaniemiju, središtu najsjevernije finske provincije Laponije. Pod geslom "Svijetu uvijek treba još jedan Djed Božićnjak" slavni kamion Coca-Cole zaustavio se u šumovitim prostranstvima Laponije koji su i tada bili prekriveni gustim snijegom kako bi u svijet lansirao novu globalnu božićnu kampanju. Stotinjak sretnika, među kojima smo bili i mi, prvi su u svijetu imali priliku pogledati božićni spot Coca-Cole.
"Ovogodišnja Coca-Colina božićna kampanja ‘Svijetu uvijek treba još jedan Djed Božićnjak‘ slavi duh Djedice u svima nama. Ikoničnost Djeda Božićnjak služi kao simbol ljubaznosti, velikodušnosti i dobre volje, bilo da se radi o pomoći susjedu, dijeljenju posljednje Coca-Cole ili pružanju ruke strancu u nevolji", poručili su na predstavljanju iz Coca-Cole.
Ovogodišnja Coca-Colina reklama prikazuje grad u kojem stotine "Djedova Božićnjaka" šeću ulicama prekrivenim snježnim pokrivačem i pomažu jedni drugima odašiljući poruku da svijet može biti pun dobrote ako se međudobno, baš kao "Djedice" iz spota, podržavamo i činimo dobro jedni drugima. Snažna poruka još se više odašilje zahvaljujući pjesmi "I Could Be Santa Claus" britanske kantautorice Celeste koja se proteže kroz kampanju. Reklama "Svijetu uvijek treba još jedan Djed Božićnjak" prikazuje duh dobre volje u svima nama kao temu koja će se provlačiti kroz sve dodirne točke kampanje, uključujući digitalni kviz "Otkrij Djeda Božićnjaka u sebi" kojem se može pristupiti kroz aplikaciju ili Coca-Colinu web stranicu.
Lik Djeda Božićnjaka u Coca-Colinim reklamama pojavljuje se još od 1920-ih godina, a u Rovaniemi je iz Atlante stigla bogata arhiva brenda. Prepoznatljiv lik Djeda Božićnjaka djelo je američkog ilustratora Haddona Sundbloma i datira iz 1931. godine. Baš ga je on vidio kao debeljuškastog, veselog djedicu u crvenom kaputu.
"Zanimljivost koju mnogi ne znaju je da je lik Coca-Colinog Djeda Božićnjaka zapravo autoportret umjetnika Haddona Sundbloma. To je sigurno emotivno za njegovu obitelj jer on će zauvijek živjeti u liku Djeda Božićnjaka", rekli su iz kompanije. Inače, od 90-tih godina u kampanji se javlja i kultni Coca-Colin božićni kamion koji je i ove godine bio na turneji, a s njim i duh Djeda Božićnjaka. U 26 godina, kamion je posjetio 300-tinjak gradova diljem svijeta, dug je 19 metara i na sebi ima više od 11 tisuća LED lampica.
Dio Coca-Coline blagdanske kampanje je suradnja s organizacijom Crvenog križa, jer pravi duh Božića jest u tome da se daje zajednici i bližnjima. Tijekom putovanja, u Rovaniemiju su gostovali čelni ljudi finskog Crvenog križa, a uzvanici su sudjelovali u brojnim zanimljivim aktivnostima kao što je, primjerice, zamatanje darova za one koji si ih ne mogu priuštiti ovih blagdana. Budući da Coca-Cola Adria u Hrvatskoj godinama surađuje s lokalnim Crvenim križem, tako je i 18. prosinca organizirano volontiranje za zaposlenike Coca-Cole i Crvenog križa, kako bi uz financijsku pomoć pridonijeli projektu "Za djetinjstvo s osmijehom", fokusiranog na djecu koja su suočena s izazovima i teškoćama siromaštva
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....