Kampanji Crvenog križa „Za djetinjstvo s osmijehom“ pridružila se i kompanija Coca-Cola s potporom u iznosu od 50.000 eura kako bi razveselili mališane u potrebi iz šest hrvatskih županija.
Kad se vrijedne ruke slože, sve se može. Dokazali su to u Nacionalnom logističkom centru Hrvatskog Crvenog križa tjedan dana uoči Božića brojni djelatnici i volonteri koji su u suradnji s vodećim ljudima i zaposlenicima Coca-Cole pakirali darove za djecu u sklopu projekta „Za djetinjstvo s osmijehom“. Zahvaljujući potpori tvrtke Coca-Cola Adria u iznosu od 50.000 eura zajedničkom akcijom Coca-Cola i Crveni križ osigurali su poklon paketiće koji će vratiti osmijeh na lice 2500 mališana koji žive u riziku od siromaštva i socijalne isključenosti. Poklon paketi bit će distribuirani u šest županija, na području Sisačko-moslavačke, Vukovarsko-srijemske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Koprivničko-križevačke i Zagrebačke županije, a u njima će se uz slatkiše naći i neke praktične, korisne, ali i edukativne stvari koje će unijeti radost u brojne obitelji.
U skladištu logističkog centra u Sesvetama pakete je pakirao i Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa, a u poslu se, odlično snašao. „Ovo je nama uobičajen posao, samo se mijenjaju partneri i ono što pakiramo. Jako sam sretan jer smo u suradnji s Coca-Colom uspjeli napraviti jednu veliku tvornicu čudesa i radosti koja će djeci u šest najugroženijih hrvatskih županija podijeliti poklone i podsjetiti ih da nisu sami, da ima dobrih ljudi koji o njima misle i da će njihov život uoči ovih blagdana poprimiti jednu lijepu dimenziju kako bi i njih podučili da je lijepo ne samo primati nego i davati i to je najvažnija poruka koju želimo poslati djeci da bi oni sami kad postanu odrasli ljudi to isto znali prenositi dalje”, rekao nam je izvršni direktor Crvenog križa Robert Markt kojeg smo upitali i kad prvi paketići krenu prema odredištima.
„Tvornica vrijedno radi, kamion se vani zagrijava i kreće na put tako da čim se spakiraju prve kutije one kreću odmah u distribuciju. Božić je blizu”, dodao je Markt. Naglasio je i kako je ovaj višegodišnji projekt usmjeren na najsiromašnija područja, koja još uvijek osjećaju i posljedice potresa i razornog nevremena, kao i one dijelove Zagrebačke županije, čiji stanovnici na pojedinim područjima i dalje žive s posljedicama potresa iz 2020. godine. „Uvijek je prekrasno kada dođete nenajavljeno i donesete poklone obitelji kojoj je to doista potrebno. Svi koji se žele uključiti i pomoći su dobrodošli. Mogu se javiti u ured Crvenog križa ili u naša društva diljem Hrvatske. Trudimo se biti alat u rukama naših građana koji žele pomagati onim najpotrebnijima. Pozivam sve ljude dobre volje da u ovo predblagdansko vrijeme naprave nešto za druge jer će to i njima razgaliti srce”, poručio je Markt kojem se u pakiranju pridružio i Gjorgji Hristov, generalni direktor kompanije Coca-Cola Adria.
„U vrijeme kada se radost dijeli, Coca-Cola Adria nastavlja sa svojom podrškom zajednicama u kojima djelujemo. Potpora Hrvatskom Crvenom križu za projekt „Za djetinjstvo s osmijehom“ predstavlja našu posvećenost stvaranju svjetlije budućnosti za najranjivije - djecu koja su suočena s izazovima i teškoćama siromaštva. U ovom blagdanskom razdoblju, želimo podijeliti ne samo poklone već i nadu, radost i osmijeh s mališanima. Neka ovo vrijeme bude podsjetnik da je empatija pokretač promjena i da svatko od nas, kroz svoje djelovanje, može oblikovati svijet oko sebe. Pozivamo sve da, u ovom vremenu darivanja, pronađu način kako uljepšati dane drugima jer je svaki čin dobrote temelj za bolju budućnost koju gradimo zajedno”, istaknuo je Gjorgji Hristov.
Vrijednoj ekipi u pomoć je priskočila i Marina Rojnik, voditeljica odnosa s javnošću, komunikacija i održivosti u Coca-Coli Adria. „Djeca su ta koja se Božiću najviše vesele, a naša je dužnost da im svaki Božić bude nezaboravan i da kad odrastu nastave njegovati duh zajedništva i dijeljenja. U Coca-Coli stoga ove godine želimo inspirirati sve ljude da pronađu Djeda Božićnjaka u sebi, uživaju u čaroliji blagdana i šire radost svuda oko sebe, a posebno prema najmlađima“, istaknula je Rojnik s kojom se slaže i Branimir Radoš, brand manager tvrtke Coca-Cola Adria.
„Naša cijela ovogodišnja kampanja potiče ljude na dobra djela, a u skladu s tim je i slogan naše kampanje je da „svatko može biti Djed Božićnjak” i da „Svijetu uvijek treba još jedan Djed Božićnjak”. Vjerujemo da ćemo i na ovaj način možemo proširiti poruku dobročinstva i pokazati da svojim rukama možemo nešto napraviti, u ovom slučaju zapakirati poklone, i nekome time direktno pomoći”, istaknuo je Radoš.
Pokloni će se dijeliti svoj djeci do 10 godina čiji su roditelji korisnici zajamčenih minimalnih naknada, a njihovo je pakiranje budnim okom pratila Jelena Bijelić, voditeljica službe za socijalne djelatnosti Crvenog križa unutar koje je odjel za skupljanje sredstava i razvoj socijalnih usluga.
„U odjelu za prikupljanje sredstava prikupljamo donacije i distribuiramo ih dok kroz odjel socijalnih usluga radimo procjenu situacije na terenu i određujemo kome je i gdje najpotrebnija pomoć i onda ovisno o tome koliko donacija imamo na raspolaganju raspoređujemo ih i na okolna mjesta”, govori nam Jelena koje je u Crvenom križu već jedanaest godina.
„Više od pola svog staža ovdje provela sam u gradskom Crvenom križu Županja u kojem sam bila u direktnom kontaktu s korisnicima i možda upravo zbog toga imam izražen senzibilitet i mogu prepoznati potrebe zajednice”, ističe Bijelić koja, baš kao i većina zaposlenika i volontera Crvenog križa, kaže da se Crveni križ voli i živi, a ne radi. Koliko znači pomoć korisnicima Jelena se uvjerila i na vlastitom primjeru i upravo zbog toga danas je neizmjerno sretna što ima priliku pomagati drugima.
„I ja sam se tijekom svog odrastanja našla u sličnoj situaciji. Odrasla sam u Bošnjacima nedaleko od Županje u šesteročlanoj obitelji koja nije imala mnogo i kojoj bi jako puno značila pomoć i neki poklončić i slično tako da svaki put kad tu radost prepoznam na nekom djetetu vidim da sve ovo što zajedno radimo ima itekako smisla”, govori Jelena. Za kraj je pozvala sve da se osvrnu oko sebe i pruže ruku pomoći onima kojima je to doista potrebno.
„Pozvala bih sve ljude, kompanije i donatore da u ovo blagdansko vrijeme pogledaju ljude oko sebe, da doniraju, da se uključe u razne akcije bilo da je riječ o akcijama u organizaciji Crvenog križa ili nekog drugog. Sve je više ljudi u potrebi, sve je više djece u potrebi. Nažalost, tu je i sve više primjera teškog siromaštva. Za djecu koja se rode u siromaštvu postoji puno veća šansa da će i odrasti i da će kasnije i njihova djeca živjeti u siromaštvu. U ovo blagdansko vrijeme potrebno je da se osvrnemo oko sebe i da vidimo kome je potrebna pomoć i da pomognemo u skladu sa svojim mogućnostima”, zaključila je Jelena Bijelić.
Inače, cilj projekta „Za djetinjstvo s osmijehom“ je osigurati djeci ne samo osnovne životne potrepštine, već i pružiti dodatne sadržaje, obogaćujući tako njihovo odrastanje kroz financiranje raznih edukativnih, kulturnih i drugih aktivnosti. Svi koji žele podržati ovaj projekt kako bi se osigurali pokloni poput školskog pribora, higijenskih potrepština, knjiga, slikovnica i igračaka mogu to učiniti donacijom putem službenih stranica Hrvatskog Crvenog križa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....