Point de Vue Out
Mandatory Credit: Photo by Shutterstock (12897274z)
Meghan Duchess of Sussex at Jaguar Land Rover Driving Challange during the Invictus Games at Zuiderpark in The Hague.
Jaguar Land Rover Driving Challenge, 5th edition of the Invictus Games, Zuiderpark, The Hague, The Netherlands - 16 Apr 2022

 SHUTTERSTOCK
ODUŠEVILA IH JE

Meghan Markle predstavila prve proizvode svog novog brenda American Riviera Orchard

Vojvotkinja od Sussexa lansirala je svoj lifestyle brend u ožujku. Sada je razveselila prijateljice staklenkama svog džema, a one su to odmah podijelile na društvenim mrežama.

Vojvotkinja od Sussexa lansirala je svoj lifestyle brend u ožujku. Sada je razveselila prijateljice staklenkama svog džema, a one su to odmah podijelile na društvenim mrežama.

Nakon što su se mnogi pitali što će to u svom novom brendu predstaviti vojvotkinja od Sussexa, čekanju je došao kraj. Naime, Meghan Markle je u ožujku lansirala American Riviera Orchard, a sada je otkrila prvu liniju proizvoda i to tako što ih je poslala svojim prijateljicama. Naime, modna dizajnerica Tracy Robbins i Delfine Blaquier, supruga polo igrača Nacha Figuerasa, primile su posebnu pošiljku, odnosno košaru koja je sadržavala lijepo upakiranu staklenku džema.

Kako bi zahvalila Meghan na poklonu, Tracy je podijelila fotografiju onog što je dobila. "Hvala vam na ukusnoj košarici! Apsolutno volim ovaj džem pa nisam sigurna da ću ga dijeliti s nekim. Hvala M!" napisala je označivši Meghanin brend.

image

Tracy Robbins zahvaljuje Meghan Markle na pošiljci

Delfina je bila jednako oduševljena pošiljkom pa je podijelila sliku svog ukusnog doručka - tosta s Meghaninim proizvodom. U drugom "storyju", Delfina je napisala: "Džem od jagoda me čini sretnom. I obožavam vaš džem", označivši Instagram stranicu American Riviera Orchard.

image

Doručak Delfine Blaquier

image

Džem od jagode brenda "American Riviera Orchard"

Meghan je prvi put predstavila svoj novi pothvat kada je pokrenula web i Instagram stranicu svog novog brenda. Objavila je i promotivni video u kojem se bavi raznim aktivnostima - bere cvijeće, peče razne proizvode i vrti se u prekrasnoj crnoj haljini. Iako njezina web i Instagram stranica nisu otkrile nikakve pojedinosti o novoj robnoj marki, prijave za zaštitni znak otkrile su neke od proizvoda koje bi mogla prodavati - digitalne i tiskane kuharice, posuđe kao što je pribor za jelo, salvete, stolnjaci i raznovrsna hrana u rasponu od džemova i želea do namaza i maslaca. DailyMail je također objavio da je Meghan dodala i kozmetičke proizvode poput mirisnih ulja, sapuna i proizvoda za njegu kose.

Ovo nije prvi put da je Meghan u lifestyle vodama. Naime, do 2017. imala je blog "The Tig" kojeg je pokrenula još 2014. prije no što se udala za princa Harryja i postala vojvotkinja od Sussexa. Tada se bavila različitim temama poput putovanja, modnih trendova, hrane, wellnessa i kulture.

Linker
03. studeni 2024 18:34