U Zagreb se ovog vikenda održava projekt Career Paths Connects koji mladima pomaže pri izboru odabira karijere i potiče ih na obrazovanje, a na sajmu sudjeluje i jedna od Hrvatica s uspješnom inozemnom karijerom u luksuznoj modnoj industriji. S Tanyom Golešić, predsjednicom uprave modnog diva Jimmy Choo, razgovarali smo o zagrebačkom projektu, njezinoj ljubavi prema Hrvatskoj kao i viđenju budućnosti modnog biznisa.
Domaćin sajma Career Paths Connects je hotel Hilton Garden Inn u Zagrebu i ondje će mladi dobiti mogućnost da s najboljim svjetskim stručnjacima, poput Tanye Golešić, jasnije definiraju gdje žele stići, kojim putem ići i kako pronaći zadovoljstvo u postizanju karijernih ciljeva.
"Uvijek se veselim kad sam u prilici posjetiti Hrvatsku, to je moja najdraža destinacija ne cijeloj zemaljskoj kugli. Prošle godine doputovala sam ovdje čak triput, a ove godine već znam da ću doći najmanje dvaput, ako ne i više. Ovaj put tu me dovodi posao, a na ovom sajmu dio sam panel diskusija te ću govoriti o svojim iskustvima na području obrazovanja, kao i o zapošljivosti i sličnim temama", rekla je Golešić.
Na pitanje koji bi savjet dala mladim ljudima koji žele uspjeti u modnoj industriji, odgovara: "Računajte na to da ćete morati naporno raditi i budite spremni na to da će vaš put stalno mijenjati, kao što se i moda neprestano mijenja. Naučite biti fleksibilni i ponizni da biste uspjeli. Moja najveća motivacija je bila učiti što je moguće više od mojih nevjerojatnih mentora. Uvijek sam htjela biti predsjednica uprave globalnog modnog brenda. Taj sam si cilj postavila vrlo rano i naporno radila, što je značilo i mnogo odricanja putem".
Dotakla se i budućnosti modnog biznisa koji se drastično mijenja. "Tome pridodaju i internet trgovine i društvene mreže. Kupci više ne idu samo u dućane. Fokus je na to da budete uvjerljivi jer su svi toliko zauzeti. Luksuzni brendovi svojim klijentima moraju ponuditi jedinstven doživljaj kako bi ih privukli u trgovinu. K tome, moraju im ponuditi i mogućnost da im se proizvod brzo dostavi na kućnu adresu, a da pritom dobiju taj isti doživljaj".
Jimmy Choo je lansirao čizme na kojima sami možete namjestiti grijanje
Jimmy Choo pokazao posljednje cipele koje je napravio za princezu Dianu
Prisjetila se i da je u vrijeme kad je započinjala karijeru, uvijek imala ženske kolegice, dok su muškarci bili u menadžmentu. "Moj cilj je bio postati CEO i samo sam se na to fokusirala, nisam se obazirala na to je li teže uspjeti doći na ovakvu poziciju kao žena".
Dva su, rekla je za kraj, najveća izazova s kojima se susreće u karijeri. "Jedan je imati izvrstan tim i kako ga držati motiviranim. Važno je da ljudi znaju da ih se cijeni i da postoji plan za njihovu budućnost. I drugo je činiti brend uvijek svježim i zanimljivim novim, mladim klijentima, a istodobno zadržati kupce koje već imamo".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....