Ako zazirete od Instagrama i/li Facebooka zbog prevelikog otkrivanja intime, možda je za vas upravo ova popularna društvena mreža, na kojoj stvarate virtualne ploče želja, ideja, inspiracije i pritom se služite tuđim fotografijama koje vas nadahnjuju.
Društvena mreža Pinterest, svojevrsni online katalog ideja s više od 335 milijuna korisnika, za mnoge je glavno odredište pri (pre) uređenju interijera i pronalasku izvedivih “uradi sam” projekata. A kako je pandemija koronavirusa većinu zatvorila u domove, Pinterest više nego ikad pomaže u održavanju kućne kreativnosti: novi podaci pokazuju da je od sredine ožujka ova društvena mreža naprosto “buknula”, zbog naglog priljeva novih korisnika te povećanog angažmana stalnih, prije svega u Španjolskoj, Italiji, Velikoj Britaniji i Njemačkoj.
Kako je izjavila Enid Hwang, menadžerica zadužena za komunikaciju u zajednici, Europa se ujedinila u kreativnosti.
Kreiranje novih virtualnih ploča povećalo se pak za 43 posto, a sve to dokaz je, tvrdi Edin Hwang, da se ljudi trude ostati pozitivni i traže načine da se kreativno izraze u ovom izazovnom vremenu.
Kako funkcionira
Za razliku od drugih društvenih mreža, poput Facebooka i Instagrama, koje omogućavaju kontakt s drugima, Pinterest zapravo nudi kontakt sa samim sobom - virtualne ploče oslikavaju naše želje, interese i estetiku. U pretraživač upisujemo željeni pojam i kada pronađemo nešto što nam se sviđa, sadržaj dodajemo na razne “ploče” koje smo kreirali i dodijelili im naziv.
Činjenica da je Pinterest nakon deset godina postojanja popularniji nego ikad otkriva da na budućnost ipak gledamo pozitivno. Naime, ponašajući se odgovorno ostajanjem kod kuće, zašto si ne bismo osigurali ljepši pogled unutar vlastita četiri zida? Krenite s “pinanjem” ideja! :)
VODIČ OSNOVNIH POJMOVA:
REGISTRACIJA | Postupak pristupanja Pinterestu vrlo je jednostavan, uz pomoć Facebook profila, Gmaila... Mogu se kreirati dvije vrste računa, privatni i poslovni, i oba su besplatna. Mreža ima i svoju aplikaciju, koja se lako ‘skida’ na mobilnom uređaju.
PIN | To je zapravo vizualni bookmark, odnosno ideja. Sve ono što se nalazi na ‘stranicama’ Pinteresta može biti pin: fotografija stana koju je korisnik dodao na svoj profil, infografika, video...
REPIN | Kada sačuvate ‘pin’ koji je netko drugi objavio, ta radnja naziva se Repin. Repinning je zapravo spremanje svega onoga što vam je osobno zanimljivo.
BOARD | Virtualna ploča koju ste sami kreirali i dali joj naziv (primjerice 'Ideje za renoviranje kuhinje', 'Dekoriranje rođendanskih torti'), na koju ‘pribadate’ željene pinove.
PINNER | Korisnik Pinteresta
FOLLOWER (PRATITELJ) | Kad pronađete ‘pinnera’ koji prema vašim kriterijima objavljuje zanimljiv sadržaj, njegovi pinovi pojavljivat će se na vašoj stranici.
ČITAJTE I:
Doma je najljepše: Uredite prostor nadahnuti originalnim dizajnerskim idejama
Probudimo kreativnost uz ove genijalne ideje kojima možemo urediti dom ili napraviti nešto korisno
Ovo je najpoželjniji materijal za uređenje interijera - prostorima daje dozu luksuza i topline
Inspiracija s Pinteresta: 5 trendova u interijerima koje svi žele
Zeleni plan za sretan stan: Urbana džungla u vlastitom domu nikad nije bila poželjnija
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....