Glumica se prisjetila reakcija na modnu kampanju za traperice Calvin Klein koju je snimila kao tinejdžerica.
Slavna glumica Brooke Shields progovorila je potpuno iskreno o svojim počecima u svijetu mode i showbusinessa, kada je nakon kampanje za Calvin Klein postala hiper-seksualizirana u medijima. Oglas za traperice iz osamdesetih godina, došao je na zao glas već tada.
U nizu oglasa, Brooke koja je tada imala 15 godina, pozirala je u trapericama, dok su se na reklamama izmjenjivale različite rečenice. Jedna, koja je najviše zasmetala javnost je i: "Želiš znati što stoji između mene i mojih Calvinica? Ništa".
Nakon što je još onda doživjela brojne napade, Shields je dala i mnoge intervjue, među kojima i onaj Barbari Walters, u kojem ju je pitala niz intimnih i napadnih pitanja o njenoj seksualnoj povijest. Brooke je sada progovorila o tom intervjuu, gostujući u podcastu Daxa Sheparda koji je razgovor s Walters nazvao luđačkim.
"Praktički je kriminalan, to nije novinarstvo", složila se Shields. Barbara Walters je cijeli vijek radila kao televizijska novinarka i voditeljica, a u SAD-u je najprepoznatljivija po svojim intervjuima.
Smiješna reakcija javnosti
Još je ranije Shields progovorila o negativnoj reakciji javnosti koju je doživjela na početku karijere i nazvala ju je - smiješnom. "Nisam bila tu kada je sve izašlo i odjednom sam počela čuti 'Reklame su zabranjene ovdje, Kanada ih ne želi prikazati'. Paparazzi i ljudi urlali su na mene i moju majku", opisala je što je doživjela.
"Uzeli su jednu reklamu, koja ima retoričko pitanje. Bila sam naivna, nisam ništa mislila o njoj. Nisam mislila da to ima veze s donjim rubljem, nisam mislila da je seksualne prirode. To bih rekla i za svoju sestru - ništa ne može stati između mene i moje sestre", objasnila je svoje viđenje reklame koja ju je vinula u slavu.
Unatoč zgražanju, kampanja je bila vrlo uspješna i osim buduće mlade glumice, proslavila je i Calvina Kleina - otvorivši mu jedno sasvim novo tržište.
"Mislim da im se ta kontroverza obila o glavu. Kampanja je bila iznimno uspješna. A zatim, mislim da je donje rublje čak nadmašilo traperice... Ne može se poreći da postoji određena privlačnost u tome i oni su je dobro nanjušili. Znali su točno što rade i mislim da su odredili smjer za iduća desetljeća", zaključila je Brooke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....