Nagrađivana dizajnerica i poduzetnica proširila je svoje poslovanje na čak 270 kvadrata i to na mjestu nekadašnje kultne kavane i slastičarnice.
Modna dizajnerica i nagrađivana hrvatska poduzetnica novije generacije, Aleksandra Dojčinović, otvorila je u strogom centru Zagreba novi butik svog brenda Lei Lou, koji na hrvatskom i međunarodnom tržištu uspješno posluje već gotovo petnaest godina.
Zagrebačka je Ilica na ovaj način postala bogatija za jedan novi prostor, što je u postpandemijsko vrijeme od velike važnosti za domaće poduzetništvo, a sama Dojčinović ne krije koliko je ponosna na ovaj projekt koji je sa svojim timom suradnika realizirala u tek nešto manje od mjesec dana.
Naime, na mjestu nekoć kultne kavane i slastičarnice Kraš u Ilici 15 danas se na čak 270 kvadrata prostire Aleksandrina modna meka, a luksuzno uređen interijer, u kojem prevladavaju siva, bijela i zlatna, kojem dodatnu prostranost i dubinu daje sjajan odabir rasvjete i ogledala, djelo je priznatog arhitekta Ante Vrbana.
"Iako je rok za završetak radova bio kratak, jer smo htjeli otvoriti prije ljeta, paralelno s izlaskom nove kolekcije u prodaju, uspjeli smo ostvariti sve zacrtano. Svi smo radili gotovo danonoćno, no čim smo prvi put kročili u završen prostor, znali smo da se trud itekako isplatio jer sve izgleda točno onako kako smo zamislili.
Ovo je kruna mog dosadašnjeg rada, dućan u centru Zagreba, grada u kojem sam odrasla i koji mi je tako puno dao, a kojem se zato uvijek nastojim odužiti svojim djelovanjem. Moje su modne revije uvijek bile i svojevrstan hommage Zagrebu, održavane na nekim od najljepših, ali i nekim zaboravljenim, a prekrasnim gradskim lokacijama" - govori Dojčinović i dodaje kako na ovaj način, svojim primjerom, želi potaknuti i druge poduzetnike da počnu razmišljati o povratku ili dolasku u centar.
Sve na jednom mjestu
Aleksandrin će novi dućan ujedno biti multimedijalni prostor u kojem će jedan dio biti izložbeni, posvećen našim eminentnim umjetnicima, mahom članovima umjetničke grupe Gorgona.
Riječ je o značajnoj investiciji kojom Dojčinović okreće novi list u svom poslovanju jer će, kaže, napokon na jednom mjestu moći ponuditi sve što brend ima - haute couture, bridal i ready-to-wear odjeću, modne dodatke, torbe, nakit i cipele.
Čitajte i: Pet stvari koje će svaku terasu ili vrt učiniti vašom malom oazom hedonizma
Asortiman je uoči otvorenja upotpunjen novom ljetnom kolekcijom za koju je snimljena i popratna kampanja, zapravo jedna urbana foto priča koju potpisuje naša eminentna fotografkinja Maja Kljaić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....