PROMO
DNNA

Na svoj 25. rođendan i prvi dan Wimbledona, Donna Vekić pokreće svoj veliki projekt!

Tenisačica Donna Vekić pokrenula je svoj brend DNNA kojemu je cilj razvijati se i obogatiti segment interijera sa svojim proizvodima, a kao prvu liniju odabrani su mirisi za interijer, koji su Donnina velika strast izvan terena.

Tenisačica Donna Vekić pokrenula je svoj brend DNNA kojemu je cilj razvijati se i obogatiti segment interijera sa svojim proizvodima, a kao prvu liniju odabrani su mirisi za interijer, koji su Donnina velika strast izvan terena.

DNNA je novi brand mirisa za interijer namijenjen globalnom tržištu. Spajajući stoljetnu tradiciju Murano stakla, mirisnih kreacija iz centra parfumerije u svijetu – Grasse, Francuska i pčelinjeg voska iz Parka prirode Kopački rit, DNNA je kreirala vrhunska tenisačica Donna Vekić.

Neki kažu da je moguće osjetiti miris pobjede ili poraza. Donna kaže kako u sjećanje može dozvati miris gotovo svih svojih uspomena, posebno onih koje ju podsjećaju na putovanja i igranje tenisa.

image
DNNA by Donna Vekić
PROMO

To je život – kombinacija raznih izazovnih i opuštajućih trenutaka. Svi teški trenuci podsjećaju nas da imamo nešto za što se vrijedi boriti te nas uče da više cijenimo trenutke uživanja. I to je ono što DNNA želi podijeliti s nama – suze, krv, trud, isprepleten nježnošću, luksuzom i brigom o sebi.

"Moj je život sazdan od uspona i padova, ali uspijevam ih prevladati i iz svake bitke izaći jača. Jednostavno sam takva! Ove su svijeće moj način nošenja s izazovima izvan terena, one su zaslužne za moje dragocjene trenutke opuštanja. Jer sutra me iznova očekuju novi izazovi. Moje ime je Donna, ali definitivno nisam primadona", izjavila je Donna Vekić.

Čitajte i: Tri nove kolekcije domaćih keramičarki koje ćete odmah poželjeti u svom domu

image
Donna Vekić danas slavi 25. rođendan i igra svoj prvi meč na Wimbledonu.
PROMO

DNNA i Donna najveću pažnju posvećuju kvaliteti mirisa. Proizvodi sadrže formule mirisa osmišljene u poznatom parfemskom centru Grasse u Francuskoj, a dizajnirao ih je parfumer Arnaud Fourré.

Svaki od 5 mirisa sastoji se od kontrastnih i karakternih nota koje savršeno upotpunjuju jedna drugu. U prvoj DNNA kolekciji moći ćete birati između Mango&Vanilla, Champagne&Strawberry, Amber&CBD, Wild mint&Mimosa ili Bergaomt&Patchouli.

Velika važnost pridodana je i sastavu proizvoda, svijeće su izrađene od 100 % prirodnog voska napravljenog uz pomoć pčela iz Parka prirode Kopački Rit u Hrvatskoj, a odašilju negativne ione kako bi pročistile i poboljšale kvalitetu zraka.

Najkvalitetnije Murano-staklo

Osim samog mirisa, vrlo je važan i dizajn. Zato je svaka posuda za svijeće jedinstvena i napravljena od najkvalitetnijeg Murano-stakla: ručno izrađena, puhana, grijana i hlađena te personalizirana, a potpisao ju je Murano majstor Stefano Mattiello. Svi ti detalji čine savršeno pakiranje za mirisne svijeće i štapiće te tvore elegantan dodatak interijeru.

image
DNNA by Donna Vekić
PROMO

Da se radi o vrhunsko dizajniranom proizvodu svjedoči i inovativna ambalaža u kojoj se nalazi proizvod, koju je dizajnirala svjetski nagrađivana agencija Bruketa&Žinić&Gray.

Čitajte i: Šareno i točka - u čast prirodi! Kreativka iz Zagreba koristi staru singericu kojom šije unikatan nakit

DNNA kolekciju možete pronaći na premium prodajnim mjestima, a već su ostvarene i prve kolaboracije sa luksuznim hotelima s pet zvijezdica. Proizvodi su dostupni i na webshopu www.dnna.eu na kojem možete pronaći i više informacija o posebnostima svakog mirisa i pronaći posebni kutak DNNA FOR BEES.

DNNA daruje dio zarade od prodaje svijeća opstanku pčelinje zajednice u Parku prirode Kopački rit. Kako izgleda netaknuti dio prirode iz srca Slavonije i Baranje odakle dolazi osnovna sirovina za mirisne svijeće, pogledajte na inspirativnom videu.

Linker
26. studeni 2024 01:03