Osim kolekcije od 12 mirisnih veganskih sapuna - s raznim notama, od citrusa do vanilije - u ponudi još ima i mirisne soli, pjenušave kupke, sojine svijeće i voskove za aromatične lampe.
U maloj stolarskoj radionici podno sljemena, naslijeđenoj od djeda, Zagrepčanka Nikolina Firm (28) prije tri godine počela je izrađivati pjenušave kupke i mirisne sapune s cedrom, koprivom, citrusima...Ono što je krenulo kao hobi ubrzo je preraslo u posao.
Ova velika zaljubljenica u prirodu, zagovarateljica eko kozmetike netestirane na životinjama i osnivačica brenda Jou Jou Botanicals svakim novim proizvodom šarmira pratitelje na Instagramu i svojoj web stranici, ali i u dvadesetak dućana diljem Hrvatske.
Osim kolekcije od 12 mirisnih veganskih sapuna - s raznim notama, od citrusa do vanilije - od kojih svaki ima svoje ime, poput Soft Rose ili Nikolininog omiljenog Woodland, zelene boje, s mirisom cedra, divljih bobica i ekstraktom koprive, u ponudi još ima i mirisne soli, pjenušave kupke, sojine svijeće i voskove za aromatične lampe.
- Do poduzetničke ideje sam došla za vrijeme trudnoće, u iščekivanju danas jednoipolgodišnje Lene. Tada sam, najviše u bespućima interneta, krenula s istraživanjem i osmišljavanjem recepture, a s cijelom logistikom mi je pomogao suprug Dubravko - kaže Nikolina, koja je u radu vođena time da prirodni, eko proizvodi mogu ujedno biti i lijepi i privlačni.
Zato njezini poprilično odskaču od većine, a najčešće su ukrašeni prirodnim sušenim biljem živih i intenzivnih boja. Pakiraju se isključivo u papirnatu ambalažu, bez imalo plastike.
Čitajte i: Ljupki dodaci za dom! Željka Haric ilustrira zen i one male stvari koje život čine ljepšim
Čitajte i: I Maja se bacila u prodaju kozmetike: Njen brend zove se MASHÙ, a prvi proizvod već je oduševio
Za izradu sapuna Nikolina koristi održiva ulja na bazi masline, kokosa, ricinusa, repice i shi maslac, a svi su bojani glinama i prirodnim biljnim ekstraktima. Sve radi sama - od vaganja ulja, podgrijavanja, do rezanja, nakon čega sapuni moraju “odležati” čak četiri do šest tjedana, ovisno o količini vlage i vrsti sapuna.
Osim izgleda njezinih mirisnih proizvoda i poduzetničke priče čak je i ime Nikolinina brenda s “posebnim” potpisom. Jou Jou je, naime, bio njezin pirinejski planinski pas kojeg si je kupila za 18. rođendan.
S njim je, kaže, proživjela najljepše trenutke života, kilometarske šetnje prirodom i po nekoliko sati. Bio je vrlo velik, moćan, ali i izuzetno veseo i zaigran pas. Nije stoga dvojila da će se upravo po njezinu veselom ljubimcu zvati i brend koji svakim danom stječe sve više obožavatelja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....