Puder u sedam nijansi zamišljen je kao lagani veo koji ujednačava ten bez pretjerane dramatike, a jedan su proizvod iz linije muškarci, koji su isprobali ove novitete, proglasili posebno praktičnim!
"Ljepota je stvar stila. Ona ne poznaje spol", ovu je poruku svijetu poručila slavna kozmetička kuća Chanel uz izbacivanje dugo iščekivane make up kolekcije za muškarce.
Pod nazivom "Boy de Chanel", francuska kuća izbacila je mini kolekciju prijeko potrebnih proizvoda koje je lako koristiti, a među kojima se lako mogu snaći i muškarci koji ne žele djelovati našminkano.
Najveću pompu podigla je muška olovka za obrve, s četkicom na jednoj i olovkom na drugoj strani, uz koju je Chanel na svojoj službenoj stranici izbacio i video tutorijal za korištenje. Oni koji su isprobali kažu da je ova olovka posebno praktična za korištenje. Boy de Chanel Eyebrow Pencil nosi cijenu od 42 eura.
Tekući puder za muškarce osmišljen je kao lagana i prozračna emulzija koja vješto ujednačava ten i prikriva nesavršenosti, bez pretjerano dramatičnog efekta. Zainteresirani muškarci za njega će morat izdvojiti 68 eura, a mogu birati između sedam nijansi.
Treći, najkomercijalniji proizvod dolazi u obliku sticka, a riječ je o melemu za njegu usana, u chic crnom pakiranju. Za ovaj mali luksuz potrebno je izdvojiti 40 eura.
"Možeš biti samo ono što jesi", poručio je još Chanel svojim muškim kupcima koji će se odlučiti na izlet u make up vode.
Čitajte i...
Od pudera do parfema, ovo su beauty proizvodi kojih se kraljica Elizabeta II. godinama ne odriče
Van radara, ali čini čuda: Zašto beauty insajderi obožavaju tamanu ulje
J.Lo tvrdi da su zaslužni za ovakav ten: Krema od 185 kuna i piling koji se može kupiti i kod nas
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....