Instagram
'PRINOVA' U MAJUSHKI

I Maja se bacila u prodaju kozmetike: Njen brend zove se MASHÙ, a prvi proizvod već je oduševio

Čini se kako je popularna pjevačica krenula stopama kolegice Lane Jurčević, koja je ne tako davno pokrenula kozmetičku liniju La PIEL.

Čini se kako je popularna pjevačica krenula stopama kolegice Lane Jurčević, koja je ne tako davno pokrenula kozmetičku liniju La PIEL.

Nakon što je u prosincu 2019. pjevačica Lana Jurčević predstavila svoj brend kozmetike La PIEL, naravno poučena primjerima iz svijeta, bilo je samo pitanje vemena kada će to učiniti još neka domaća zvijezda. A kako već ima kolekciju svojih brendiranih proizvoda, svi smo znali da bi to mogla biti upravo njena kolegica, pjevačica Maja Šuput.

Ona je, naime, danas predstavila prvi kozmetički proizvod brenda MASHÙ.

"SHÙ SHÙ BY MASHÙ ✨ Biti svoja. Biti posebna. Biti sinonim za lijepo i uspješno. Miris je tvoja osobna karta pri upoznavanju. Odaje tvoju osobnost, ženstvenost, karakter... Miris tvoje kože - miris je tvog života, lifestylea. Oduvijek sam htjela imati osobni pečat u obliku mirisa. Kreirali smo parfem koji je toliko dopadljiv (na vrhu se cvijet od limuna stapa s frezijom, u sredini jasmin ljubi tek procvjetalu naranču i macaroon koji odiše na malinu, dok dno pokriva drveni i baršunasti mošus koji mu daje ekskluzivu i skupoću) da ga jednostavno želite imati.

MASHÙ je nova kozmetička linija iz obitelji MAJUSHKA koja će biti zadužena za vašu kožu i za vaš miris.

MASHÙ je ime o kojem ćete ne samo pričati već ga i živjeti. U nadi da ćete prepoznati ljepotu života i tu magiju koju odašilje, predstavljam vam parfem SHÙ SHÙ" napisala je Maja Šuput na svom Instagram profilu uz video objavu kojom predstavlja novi proizvod svoje već pozamašne kolekcije.

Kako će joj ići prodaja možemo samo nagađati, no zanimljivo je primijetiti kako je u samo 45 minuta njena objava pregledana gotovo 15 tisuća puta.

Tako je njena paleta proizvoda u kojoj nudi - mikrofone, slušalice, majice, šilterice, natikače, kolače te proizvode u suradnji s Dormeom, dobio i prvo "kozmetičko pojačanje" i to - miris. Sada njeni obožavatelji znaju o čemu je toliko "teasala" na Majushka službenoj stranici...

Miris dolazi u prozirnoj bočici koja krije ružičaste mirisne kapljice. Čep je, kao i naziv mirisa na bočici, u zlatnoj boji. Iako ga nisu imali priliku pomirisati, njeni obožavatelji oduševljeni su objavom i na neviđeno.

Iako proizvod još nije u web shopu, za pretpostaviti je da neće biti pretjerano skup, jer nisu ni drugi proizvodi u ponudi, ali vidjet ćemo...

Za razliku od Maje Šuput, Lana Jurčević u svojoj kozmetičkoj liniji ima uglavnom njegujuće proizvode, a proslavila se multinamjenskim brončanim maslacem, odnosno uljem za kožu sa shimmerom, idealnim za ljeto. Također, ništa lošije nije prošao ni njen čuveni piling za tijelo koji dolazi u tri izvedbe - s matcha prahom i soli, sa sedam ulja i šećerom te kavom i šećerom. Tu su još i linija za suhu koću, balzam za usne, kist, mirisna vodica te krema za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30.

ČITAJTE I:

Maja Šuput o povratku na male ekrane: 'Malčice sam deblja, no nikoga neće žuljati za oko'

Majo, gdje je torta? Veliki dan za njezinog supruga, no bez važnog detalja

Zavirili smo u fotogenične domove poznatih Hrvatica: Bijela boja, minimalizam i luksuz na svakom koraku

Maja Šuput iznenadila što sve ima u luksuznoj kupaonici! Njoj karantena nije tako teška

Linker
23. studeni 2024 04:49