Brojne glumice, glazbenice i supermodeli utječu na modne trendove, no nitko nema utjecaj poput Meghan Markle. S razlogom je proglašena najutjecajnijom osobom u svijetu mode u 2019. godini.
Od Rihanne pa do Kardashian-Jenner klana, brojne 'it' cure služe kao svakodnevna modna inspiracija, no kada su u pitanju celebrity osobe koje zaista utječu na naše navike kupovanja i pretraživanja, vojvotkinja od Sussexa predvodi prvo mjesto u 2019. godini. Po velikom istraživanju modne 2019. godine koje je provela platforma Lyst, Meghan Markle najutjecajnija je influencerica na svijetu. 37-godišnja bivša glumica i sada članica kraljevske obitelji stekla je status ikone, a svaki puta kada izađe u javnost, pretraživanje za sličnim ili istim outfitom kojeg je nosila skoči za oko 216 posto. Usporedbe radi, njezina šogorica Kate Middleton ostvaruje rezultat od 116 posto, što ju je smjestilo na 11. mjesto najutjecajnijih osoba po platformi Lyst.
Tako je primjerice za vrijeme kraljevske turneje po Africi s Harryjem nosila pet različitih košulja-haljina, nakon čega je ova modna kategorija porasla za 45 posto. Club Monaco haljina koju je tada nosila sa stranice je rasprodana u 24 sata, što je pokazatelj da je Meghan Markle efekt u punoj snazi. Jedan od njezinih najjačih modnih trenutaka u 2019. godini dogodio se u ožujku, prilikom proslave za princa Charlesa. Tada je u visokom stupnju trudnoće nosila zlatnu haljinu od brokata i bijeli kaput s potpisom Amande Wakeley's - online pretraživanja povezana s njezinim outfitom skočila su za 500 posto.
Veliki pregled 2019. godine: Vratili smo se starim trendovima, ali i brendovima - čak dva hit komada ima talijanski povratnik na modnu scenu
Do prve polovice 2019. godine Meghan je bila trudna sa sinom Archijem koji se rodio početkom svibnja, pa je u tom razdoblju, osobito početkom godine bila inspiracija za sve trudnice. Osim skupocjenih odjevnih komada poput haljina ili cipela, Meghan ne oklijeva zaviriti niti u high street kuće pa je očekivano H&M trudnička haljina bež boje velikom brzinom nestala s polica trgovina. Njezine suknje ili haljine često dolaze s potpisom do prije ne toliko poznatih brendova koji dožive procvat nakon što ih Meghan odjene, a kada su u pitanju cipele najčešće je možemo vidjeti u brendovima Aquazzura ili Manolo Blahnik. Svečane haljine za posebne prigode najčešće potpisuje Givenchy, dizajnerska kuća koja je bila zadužena i za njezinu vjenčanicu.
Osim manje poznatih dizajnerskih imena, Meghan je imala utjecaj i u promicanju i rastu popularnosti modne održivosti i ekološki osviještenih brendova. Haljinu brenda Staud od recikliranog najlona nosila je u Africi, kao i košulja-haljinu brenda Room 502, a velika potražnja nastala je i za australskim brendom Outland Denim koji traperice proizvodi od organskog pamuka.
Midi ljubičasta haljina "Maxwell" dolazi s potpisom brenda Aritzia's Babaton i po povoljnoj cijeni od tek 50 dolara, iako izgleda kao komad luksuzne kuće. Meghan ju je nosila u nekoliko navrata, u kombinaciji jarkih boja poput crvene i smeđih detalja. Osim odvažnih kombinacija tonova, vojvotkinja često kombinira monokromatske kombinacije u neutralnim bojama, mini haljine A-kroja koje otkrivaju noge i ponekad pokazuju više nego što je primjereno za jednu članicu britanske kraljevske obitelji - poput mini haljine retro izgleda brenda Reiss čija je cijena iznosila 185 funti. Prisjetili smo se i ostalih modnih izdanja kojima je privukla najviše pažnje u protekloj godini, a svoju modnu vladavinu će izgleda nastaviti i u 2020. godini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....