Iako voli modele modnih kuća kao što su Celine i Dior, posebno mjesto u njezinom ormaru ima klasik koji je već godinama na listi modnih dodataka u koje se isplati investirati.
Uz trapez traperice i plavi kaput na preklop Tia Jurčić Mamić kombinirala je šal koji se slagao s osnovnim komadima te je sve "začinila" žutom dolčevitom, ali i torbicom koja je san mnogim trendsetericama. 33-godišnja ekonomistica u svojoj garderobi ima različite modele, među kojima su i oni modnih kuća Celine i Dior, ali čini se kako su joj najdraže ipak kultne torbice Chanel.
Iako u svojoj kolekciji ima i model Boy Chanel, ovog puta odabrala je Classic Flap model. Radi se o reinterpretaciji kultne torbe koju je osmislila Gabrielle Chanel, a kreativni direktor luksuzne kuće Karl Lagerfeld ju je još osmadesetih "osvježio" i postignuo s njom isti efekt kao i osnivačica francuske modne kuće. Upravo je ta torbica već nekoliko godina na popisu onih koje se najviše isplati kupiti jer joj cijena raste u prosjeku 15 posto godišnje, što znači da joj, nakon kupovine, vrijednost raste pa je mnogi često svrstavaju u "sveto trojstvo" uz kultne Hermes i Louis Vuitton torbe.
Osim plave Classic Flap torbice, Tia u svojoj kolekciji ima i bež model, a ništa manje cijenjen nije niti Boy Channel koji se od klasika razlikuje po kopči, strožim linijama i remenu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....