Denis Butorac
BiteMyStyle

Kampanja za novu BiteMyStyle kolekciju Zorana Aragovića priziva pozitivnu energiju 80-ih

U vremenu kada je moda pala u drugi plan i životni prioriteti nam se preslažu, svojom novom kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2020., dizajner Zoran Aragović za svoj brand BiteMyStyle, dokazao je još jednom da moda doista mora biti dio današnjice jer može unijeti radost u naše živote i postati nam točka gledišta s koje ćemo prkositi ovim vremenima.

U vremenu kada je moda pala u drugi plan i životni prioriteti nam se preslažu, svojom novom kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2020., dizajner Zoran Aragović za svoj brand BiteMyStyle, dokazao je još jednom da moda doista mora biti dio današnjice jer može unijeti radost u naše živote i postati nam točka gledišta s koje ćemo prkositi ovim vremenima.

Kao savršena kulisa za snimanje BiteMyStyle kolekcije dizajnera Zorana Aragovića za aktualnu sezonu pokazao se interijer i eksterijer frizerskog salona Fabula de forma s kojim poznati dizajner već dugi niz godina surađuje na brojnim snimanjima i revijama.

Kolekcija je koloristički podijeljena u dva dijela – jedan u pastelnijim tonovima i jedan u tamnijim u kojem dominiraju crna, tamnoplava i ljubičasta boja. Vođeni tom podjelom, stvarana je i kulisa kampanje.

Denis Butorac

Denis Butorac

Za topliju modnu priču poslužila je pozadina s drvenim elementima, dok su drugoj pozadina bili metal i aluminij kao hladni materijali. S obzirom na to da je kolekcija inspirirana 80-im godinama i disco erom, i šminka i frizura prate motiv proljetno-ljetnih kreacija. Kosa je naglašenog volumena, tzv. afro looka, dok je make up koloristički jak s naglašenim očima. Kolekcija je vrlo nosiva, mladenačka, karakterističnih lepršavih i fluidnih formi s kojima Aragović i dalje koketira u kombinaciji s geometrijskim elementima prugica i točki.

Šljokice kao 'it' detalj

Novitet je da su sada izrađene u glitteru s kojim u obliku aplikacija ukrašava odjevne predmete. Upravo su šljokice ono što se dominantno provlači kroz cijelu kolekciju, pa su njima dekorirani ovratnici, manžete ili pak rubovi haljina i suknji.

Denis Butorac

Denis Butorac

Sama scenografija kampanje je jednostavna, a fotografije prizivaju pozitivnu energiju 80-ih. Vraćanjem u prošlost, poruka je jasna – u trenucima kada nam je stres na vrhuncu, a briga postala dio svakodnevice, moramo izdvojiti vrijeme za sebe u kojem ćemo se zabaviti i osjećati poput disco dive spremne za party, naravno, uz mjere opreza.

Već niz sezona BiteMyStyle radi s istim timom suradnika, pa je tako za fotografiju bio zadužen Denis Butorac, za make up Ivana Bilandžija Billy, dok je kosa rad Katice Topčić za Kevin Murphy Hrvatska. Uloge zaštitnih lica BiteMyStyle kolekcije za proljeće/ljeto 2020. pripale su manekenkama Luni Valas i Katarini Mamić iz Talia Model.

Denis Butorac

Denis Butorac

Denis Butorac

Denis Butorac

Denis Butorac

Denis Butorac

Čitajte i:

Slutimo hit: Domaći dizajner kreirao maskice sa svojim prepoznatljivim motivima, narudžbe stižu sa svih strana

Od maksi kaputa do lepršavih haljina: Kampanja za novu kolekciju domaćeg brenda BiteMyStyle odiše svim bojama jeseni

Najotkačeniji hrvatski dizajner: 'Hrvaticama najviše fali hrabrosti'

Linker
18. studeni 2024 08:54