Napraviti univerzalnu modnu priču samo u crnoj boji, a da nas istovremeno razoruža snagom likovnog jezika, nije nimalo jednostavno. Charlijeva kampanja kao da pršti bojama, međutim radi se samo o nijansama i teksturama crne.
Modni rukopis bazira se na čistoći geometrijskih formi , eksperimentalnim materijalima, pojedinim ručno završenim elementima te vješto izbalansiranim volumenima. Vizuali djeluju moćno i istovremeno su snažni i prozračni, na trenutke gotovo da gube monokromnost i djeluju živo. Crna boja, koja to zapravo nije, pretvara se iz transparentne i profinjene u tamnu i nedokučivu, mat se izmjenjuje sa sjajnim, krzno s prozirnim. Tvrdnja da je " u crnoj boji sve sadržano" nije mogla naći jasniju modnu priču.
Loredana Bahorić svoju estetiku već godinama gradi na kontrastima, spajanju neočekivanih materijala i multifunkcionalnosti, njeni komadi nemaju dnevni ili večernji predznak i to je ovdje najjasnije vidljivo. Bogatstvo tekstura u funkciji je nadomještaja boje pa umjetno krzno, ručno rezana koža s perforacijama, svileni organdij, gruba vuna i nakit s drvenim elementima grade magičnu zimsku priču.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....