Dizajner Zoran Aragović donio je još jednu zanimljivu kolekciju u kojoj dominiraju zagasiti tonovi, karirnai uzorak i asimetrija s pokojim iznenađenjem - eklektičnom bojom koja neodoljivo opisuje njegov slojevit karakter.
Na posljednjem Bipa Fashion.hr-u domaći dizajner Zoran Aragović predstavio je novu kolekciju svog brenda BiteMyStyle za jesen/zimu 2019/20, a sada je snimio i kampanju u Hub Cooltura pubu, čiji se unikatan prostor odlično uklopio u cijelu modnu priču.
Dizajner se u kolekciji fokusirao na nešto zagasitije zemljane tonove, karirani uzorak i asimetriju, s pokojom eklektičnom bojom koja opisuje njegov karakter. Dominiraju kaputi, jakne i suknje strožih formi te pomalo asociraju na vojne odore. Tu su i haljine lepršavih, fluidnijih i asimetričnih formi, a glavna ideja kolekcije jest igra kontrastima u dužinama, bojama ili teksturama na odjevnim predmetima.
Maxi kaputi oslikani su tehnikom color blockinga u narančastoj, pink i crvenoj boji i s njima kombinirali kratke lepršave haljine u sivim i smeđim tonovima od tkanina specifičnih za klasična odijela.
"Želio sam kroz kampanju dočarati estetiku kolekcije i na fotografijama u prvi plan staviti kolorit i formu odjeće. Boje su prave jesenske s naglaskom na zemljane tonove dok sam se u formi poigrao asimetrijom i neobičnim strukturama tkanina", ističe Aragović koji je za lice kampanje odabrao jednu od najpoznatijih domaćih manekenki, Luciju Beden.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....