Otkad je stupila na scenu, Rihanna je oduvijek bila posebna. Osim što je glazbeni svijet osvojila svojim singlom 'Pon de Replay' sada već davne 2005., postupno se uzdizala i u modnom smjeru, ne ustručavajući se nositi neobične kombinacije, boje i materijale. Povodom pokretanja vlastite modne marke, Rihanna je u intervjuu za NYT otkrila detalje o kolekciji i kako je uopće postala prva osnivačica modnog brenda u okrilju francuskog modnog maga LVMH-a.
U posljednjih nekoliko godina svjedočili smo vrtoglavom uspjehu pjevačice s Barbadosa - od pokretanja beauty brenda Fenty Beauty, preko preuzimanja uloge kreativne direktorice za Pumu te naposljetku pokretanja luksuznog modnog brenda Fenty. U suradnji s modnim koncernom Luis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) koji u portfelju ima renomirane kuće poput Diora, Luis Vuittona, Givenchyja i Sephore, Rihanna se u povijest upisala kao prva ženska osnivačica modnog brenda i prva crnkinja koja će voditi modnu kuću u okrilju LVMH-a.
U najnovijem intervjuu za The New York Times otkrila je da njezin modni brend nije namijenjen samo jednom tipu žena jer mnoge žene, baš poput nje, imaju nekoliko lica. "O svakom izdanju razmišljamo kao o drukčijem aspektu ženske garderobe i načinu na koji se ona odijeva. Luksuz je u prošlosti definiran u konceptu 'jedna žena - jedan brend'. Jako dobro znate tko je žena koja nosi YSL ili primjerice Céline. No, moderna žena je slojevita", rekla je Rihanna.
Iako luksuzan, Rihannin brend nije poput ostalih high end brendova. Kako je pjevačica najavila, kolekcije neće predstavljati na revijama, već će ih jednom mjesečno lansirati na Fenty web stranici, a uključivat će bazične i najnovije komade. Za ovaj model distribucije Rihanna se odlučila iz vrlo jednostavnog razloga: "Zato što sam milenijalac. Znate, ljudi uvijek žele ono što još ne mogu pronaći online. A ja kao potrošač mrzim čekati šest mjeseci na nešto što sam vidjela na modnoj pisti. Ako moram čekati toliko vremena na nešto što mi se svidjelo na prvu, pitam se, hoće li mi se kasnije još uvijek sviđati?", objasnila je pjevačica.
Fenty brend odraz je njezinog jedinstvenog stila. S komadom poput ženske jakne muškog kroja lako možete upariti neku elegantniju haljinu i cipele, ako vam je to, naravno, želja. Kod Rihanne je jedino pravilo da nema pravila. "Koristim sebe kao muzu. Nije pogrešno nositi trenirku s bisernim perlicama ili mušku traper jaknu s korzetom", napominje Rihanna, dodavši da nikad nije mislila da će dogurati do dizajnerice.
"Kao mala sam se željela baviti glazbom i to je bilo to. Uopće nisam ni pomišljala na slavu i onda se dogodilo ovo. Puno puta sam se upitala sviđa li mi se u kojem smjeru idem i koliko stvarno volim glazbu. Konstantno sam pred sebe postavljala izazove - moram biti bolja i bolja i bolja, stalno se pitajući što je sljedeće na repertoaru. Ne mogu živjeti u trenutku, ali posao me čini sretnom", rekla je i priznala da čak i kada se odmara s čašom vina u ruci, opet radi.
Kao crnkinja, žena i imigrantica u SAD, Rihanna se suočavala s mnogim predrasudama, no uspješno ih je zaobišla i od sebe napravila brend. Suradnja s LVMH-om bila je samo šlag na torti. "Bit ću crna gdje god pošla. I ne znam je li to prednost ili nedostatak, ali volim biti crna. Tako da, žao mi je ako vam se to ne sviđa jer je to prva stvar koju vidite, čak i prije nego progovorim. Za to se neću ispričavati, kao ni za to što sam žena, mlada, što sam nova u modnom dizajnu i što imam svoje mišljenje. Vodim tvrtku i znam što mogu ponuditi. To je jedini razlog zbog kojeg radim to što radim. Novac dolazi samo kao posljedica toga", poručila je.
Fenty kolekcija bit će dostupna na službenoj stranici od 29. svibnja., a osim odjeće i modnih dodataka za žene, muškarce i djecu, uključivat će i elektroniku, uredski materijal i kućne potrepštine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....