Prošle su dvije godine od kad je Rihanna izbacila svoj Savage X Fenty brend, modni stručnjaci navode kako je od tada promijenila tržište donjeg rublja iz temelja. Od Rihanne ništa manje nismo ni očekivali, jer je i glazbenu scenu prodrmala svojom pojavom, a od kada je postala dizajnerica isto se dogodilo i s modom.
Linija donjeg rublja kojeg je izbacila Rihanna, Savage X Fenty brend, definitivno je protreslo segment tržište donjeg rublja. Poznata je po svojoj progresivnosti i divljom ekstravagancijom, kolekcija je predstavljena u istom stilu na NY Fashion Week-u u rujnu 2019. godine, a pogledali su je Tierra Whack, Migos, Halsey i brojni drugi, dok su Bella i Gigi Hadid, Laverne Cox i Normani prošetale pistom.
Prema objavi na Instagramu, kreativni tim će odabranim modelima poslati postavke seta za snimanje online i sve odraditi sa sigurne udaljenosti. Kako je corona virus zaustavila sva snimanja, tako će se i ovo odraditi virtualno, a šefovi brenda će odabrane fanove usmjeravati putem popularnih video aplikacija.
Kako se prijaviti?
Zapratite @savagexfenty gdje vas očekuju svi detalji.
Iako luksuzan, Rihannin brend nije poput ostalih high end brendova. Kako je pjevačica najavila, kolekcije neće predstavljati na revijama, već će ih jednom mjesečno lansirati na Fenty web stranici, a uključivat će bazične i najnovije komade.
Rihannin brend nije kao i ostali
Za ovaj model distribucije Rihanna se odlučila iz vrlo jednostavnog razloga: "Zato što sam milenijalac. Znate, ljudi uvijek žele ono što još ne mogu pronaći online. A ja kao potrošač mrzim čekati šest mjeseci na nešto što sam vidjela na modnoj pisti.
Ako moram čekati toliko vremena na nešto što mi se svidjelo na prvu, pitam se, hoće li mi se kasnije još uvijek sviđati?", objasnila je pjevačica.
U jednom intervjuu za The New York Times otkrila je da njezin modni brend nije namijenjen samo jednom tipu žena jer mnoge žene, baš poput nje, imaju nekoliko lica. "O svakom izdanju razmišljamo kao o drukčijem aspektu ženske garderobe i načinu na koji se ona odijeva. Luksuz je u prošlosti definiran u konceptu 'jedna žena - jedan brend'. Jako dobro znate tko je žena koja nosi YSL ili primjerice Céline. No, moderna žena je slojevita", rekla je Rihanna, koja slovi i za najbogatiju glazbenicu na svijetu.
Čitajte i:
Čak i oni koji ne vole Rihannu, voljet će njezinu Versace minicu
Desetljeće modnih kombinacija barbadoške pjevačice
Ušla u povijest: Rihanna proglašena najbogatijom glazbenicom na svijetu, 'prešišala' čak i Madonnu
Rihanna svojim brendom mijenja modnu povijest: 'Jedino pravilo jest da pravila nema'
Ljetne sandale iz radionice Manola Blahnika: Finalna kolekcija s 'dodirom' Rihanne
Rihanna otkrila što će se naći u njezinoj make-up kolekciji
Novi dizajnerski izlet pjevačice: Rihanna i Chopard kreirali liniju čistog luksuza
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....