Koja je tajna veza između japanskog sushija i hrvatskog Tabushija otkriva Lidija Mikluš, čiji su taburei ujedno i spremnici za stvari.
Tabushi, brend originalnih hrvatskih stolaca, spoj je taburea i - sushija, a zagrebačkoj dizajnerici Lidiji Mikluš (45) važno je da je njen proizvod u skladu s pričom oko nastanka tradicionalnog (i njoj omiljenog) japanskog jela.
- U Japanu se riba čuvala i transportirala u oblozi od octene riže kako bi ostala svježa, a moj prvi model Combo ima spremnik u koji možete sakriti razne sitnice - govori Lidija Mikluš, koja je na nedavnom Zagreb Design Weeku predstavila četvrtasti tabure Maki u koji se također mogu spremiti stvari koje obično stoje u torbi i nemaju svoje stalno mjesto u stanu.
Od nigirija do wasabija
“Zvijezda” među njenim Tabushijima - osobito na početku nove vrtićke i školske godine - je dječji Mini, napravljen od spužve koja je dovoljno čvrsta za sjedenje, no istodobno meka za bezbrižnu igru. Model Long podsjeća na sushi nigiri, ima drvene hrastove noge pričvršćene za plastificirano metalno postolje i idealan je za uske prostore kao što su hodnici.
Barski stolci pak krase zagrebački restoran Ginger Sushi, a model Wasabi - također sa spremnikom za stvari - je modularan, pa kad ih je više, može ih se posložiti u krug. Prvi tabure Lidija Mikluš napravila je prije četiri godine, a uz pomoć kooperanata za njegovu su joj izradu trebala tri mjeseca. To govori o pažnji koju posvećuje kvaliteti izrade i, kaže, pozitivne reakcije nisu izostale.
Zrače dobrom energijom
- Kupcima su proizvodi zanimljivi jer su multifunkcionalni i “zrače” dobrom energijom. Sviđa im se i mogućnost odabira različitih boja, a najčešći klijenti su mi vlasnici sushi barova i oni koji traže nešto drukčije za svoj dom - govori Lidija Mikluš, koja bira materijale s atestima na “habanje” i razvlačenje te one koji se lako održavaju.
Dizajnerica planira otvoriti web shop, a uskoro će se u ponudi naći i njena prva fotelja. Iako još nije odlučila kako će je nazvati, sigurna je da će njeno ime biti inspirirano kulturom pripreme sushija.
Čitajte i:
Domaći brend kofer. hrabro u novi početak: Nova ambalaža proizvoda osvaja na prvi pogled
Razgledali smo pametna rješenja dizajnera za probleme koje je nametnula Nova normalnost
Zeleni raj poznate dizajnerice: Osim što uživa u dizajnu i pjevanju otkriva svoju skrivenu strast
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....