Jabuka, ananas i trešnja omiljeni su i na dizajnerskom 'jelovniku' pa njihovi motivi krase mladenačke stanove i domove ljubitelja pop arta.
Jedna od najboljih stvari vezanih uz ljeto je šarenilo na tržnicama i u dućanima, a voćne salate, sladoledi i kokteli najslasnija su okrepa. No zašto stati na tome? Jer voće je poželjno i u interijeru! Različitim oblicima i bojama unosi svježinu u svaki prostor, daje mu novu energiju i mami osmijeh na lice. Posude s voćem, baš kao i cvjetni aranžmani, odavno su već svakodnevni dekor, no posljednjih su godina šareni plodovi sve prisutniji i u obliku skulptura i tekstilnih uzoraka.
Među najpopularnijima je ananas, koji je nalazi na nebrojenim uporabnim predmetima. Dizajneri tvrde da je toliko privlačan zbog toga što se žutozelenim koloritom tropskog voća na jednostavan i cjenovno prihvatljiv način u prostor unosi dojmljiv akcent, posebno zanimljiv mlađim generacijama koje žive u unajmljenim prostorima.
U svijetu dizajna kao da je, ipak, došlo do zasićenje motivima ananasa, a njegova dostojna zamjena je - banana. Zahvaljujući umjetniku Andyju Warholu i omotu albuma “The Velvet Underground & Nico” već desetljećima je dio pop kulture. Njezini listovi su i na kultnim zidnim tapetama Dona Lopera i Dorothy Draper, Studio Job ju je oblikovao u stolnu svjetiljku, a kuća Dolce & Gabbana uvrstila u kolekciji nakita.
Potencijalnih kandidata ima još, no ponekad su dovoljne i snažne voćne boje - žuta, narančasta ili crvena - za postizanje ljetnog ugođaja u domu. Rezultat će u svakom slučaju biti duhovit, osvježavajuć i tako neodoljivo sladak.
Surađivala Slavica Šagolj
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....