U želji da ovo blagdansko ozračje potakne svaku osobu na činjenje dobrih djela, Hrvatski Crveni križ s tvrtkama Rakuten Viber i Mediacor, pokreće kampanju pod nazivom "Čini dobro". Cilj je kampanje motivirati javnost na konkretno pozitivno djelovanje kako bi se promoviralo volontiranje, humanost i društvena uključenost.
"Želimo podsjetiti svaku osobu da može učiniti barem jedno malo dobro djelo. Pokloniti nekome osmijeh, pomoći nositi vrećicu, saslušati nekoga komu je to potrebno. Nisu potrebne velike geste, dovoljne su i one male pa da naše društvo odmah postane ljepše", pojašnjava Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.
Digitalni dio kampanje kojim se ljude dodatno želi potaknuti na činjenje dobrih djela u svojoj zajednici nadopunjen je posebnim besplatnim Viber sticker paketom.
Paket sadrži 18 jedinstvenih stickera koje će korisnici Vibera moći dijeliti s obitelji i prijateljima kako bi ih potaknuli na činjenje dobrih dijela tijekom prosinca. Stickeri su svojevrsni podsjetnik na dobra djela kojima bi drugima i sebi mogli uljepšati nadolazeće blagdane, ali služe i za slanje poruka ljubavi, topline i zajedništva.
Svaka osoba koja preuzme stickere postaje i član communityja Čini dobro, kojem može pristupiti ovdje, u sklopu kojeg će korisnici moći razmjenjivati informacije, ideje i dobra djela.
Kao dio kampanje dolazi i "Kalendar dobrih djela", koji sadržava prijedloge 24 dobra djela za 24 dana. Riječ je o prijedlozima koja svatko vrlo jednostavno može učiniti te tako pomoći osobi u potrebi, a sebi uljepšati dan. „Kalendar dobrih djela“ dostupan je na internetskoj stranici www.hck.hr. Usto, "Kalendar dobrih djela" dobit će i društva Crvenoga križa diljem Hrvatske, kao i povjerenici Crvenoga križa u školama koja se žele uključiti u ovu kampanju dobrote.
Uz kalendar, provodit će se i "Izazov dobrih djela" koji će biti poslan obrazovnim institucijama, tijelima javne vlasti i partnerima u sustavu civilne zaštite. Cilj izazova je motivirati učenike na činjenje dobrih djela, u čemu će im pomoći povjerenici Crvenog križa u školama. Na izazov će se odgovoriti tako da „izazvana“ osoba ili skupina odabere jedno ili više dobrih djela iz kalendara, a zatim fotografijom ili statusom na društvenim mrežama dokumentira djelo uz pripadajući hashtag #dobradjela.
Raspoloženje u communityju Crvenoga križa na Viberu inspirirat će sve pratitelje na dobra djela tijekom 2020. godine kao i nakon nje“, izjavila je Daniela Ivanova, direktorica razvoja poslovanja u Rakuten Viberu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....