Blogerica Ella Dvornik je na snimanje novogodišnje naslovnice magazina Gloria uranila 20 minuta: te se noći, otkrila je, čak triput budila zbog dojenja kćerkice pa nakon zadnjeg buđenja - više nije mogla zaspati. Premda joj je termin porođaja bio 6. prosinca, Ballie Dee došla je na svijet tri tjedna ranije.
Najveća domaća zvijezda u virtualnom svijetu nije ni pjevačica, ni glumica, ni TV voditeljica - nego blogerica Ella Dvornik (27). Autorica bloga I am Ella, koja na engleskom jeziku piše o putovanjima, modi i svemu što ima veze s ugodama života, u protekloj je godini samo na Instagramu stekla 130 tisuća pratitelja više nego lani, a gotovo 100 tisuća pregleda imala je prva objavljena fotografija njezine tek rođene kćeri Balie Dee.
- S novostečenima, imam oko 260 tisuća pratitelja. Najviše su se pratile objave koje su na neki način bile provokativne ili nostalgične, kao što je jedna moja fotografija iz djetinjstva. U zadnje vrijeme mnogo zanimanja izazivaju fotke moje djevojčice - kaže Ella, koja još ne otkriva datum vjenčanja s ocem svoje kćerkice, četrnaest godina starijim marketinškim stručnjakom iz Londona Charlesom Pearceom.
Jedino dijete preminulog splitskog glazbenika Dine Dvornika virtualnu je komunikaciju u protekloj godini podignula na novu razinu: zahvaljujući njezinim objavama nacija je prvi put "izbliza" pratila trudnoću neke javne osobe pa je tako dolazak na svijet malene Balie Dee, koja je rođena sredinom studenoga, bio najiščekivaniji porođaj u 2017. Iako je zbog trudnoće ove godine putovala manje nego inače te je posjetila "samo" desetak zemalja - od Jamajke i Finske do Irske i Ujedinjenih Arapskih Emirata - Ella, najuspješnija od svih domaćih blogerica, "utržila" je svoju popularnost: osim putničkih agencija, na društvenim je mrežama reklamirala parfeme, satove, modne marke…
- U ovom trenutku surađujem s pedesetak tvrtki, a većina njih me angažirala upravo u proteklih dvanaest mjeseci - kaže Ella, koja posljednje četiri godine živi na relaciji Zagreb - London. - Uz sve to, Charles i ja dalje vodimo našu tvrtku za digitalni marketing, koju u 2018. planiramo proširiti na stvarni, "opipljivi" biznis.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....