Glasovita hrvatska glumica ima ogromnu strast koja je vremenom postala pravi posao. Nije Zrinka Cvitešić jedina, novac zarađen na estradi mnogi su uložili u gradnju dodatnog biznisa.
Zrinka Cvitešić glasovita je hrvatska glumica, no već je odavno poznato da ona ima još jednu veliku strast. Radi se o maslinovom ulju koje Zrinki predstavlja strast, opuštanje i meditaciju. Njezin OPG Familia nagrađen je ponovno, uputila je tom prilikom ova diva lijepe riječi i svojim suradnicima. 'Sinoć su se eto dogodile neke velike nagrade, na kojima piše moje ime. Neke nagrade koje su malo draže od onih koje obično primam, jer nisu nagrada za posao, nego za dušu. Pisalo je moje ime, ali opet, iza stoji vojska. Vojska ljudi koji dijele istu ljubav. Ljudi koji imaju isti cilj', napisala je između ostalog glumica na svom Facebooku.
Nije Zrinka jedina koja je svoju strast pretvorila u dodatni posao, no svakako je jedna od najuspješnijih
Miroslav Škoro je, prije negoli se zaputio u politiku, odlučio zaplivati i svijetom visokog biznisa. Već dugo ima uspješan posao s vinima kojima je nadjenuo ime 'Vino Škoro'. To je tek dodatak poslu, ima on i svoju diskografsku kuću, dvije diplome i niz velikih ambicija koje uspješno ostvaruje. Nije Škoro jedini. Svoje vino ima i Željko Bebek, proizvodi ga za vlastiti gušt. Petar Grašo ima vlastiti pjenušac, a usto i glasoviti restoran u Splitu.
'Ovo mi je ipak prva stvar takve vrste koje radim van granica Hrvatske'
Već odavno je Mate Janković svoje gastronomske strasti proširio i na njima izgradio uspješan posao. Potpisao je kuharicu, a trenutno je na privremenom radu u Škotskoj. Otputovao je, naime, u Glasgow kako bi svojim konzultacijama i uputama pomogao novom restoranu. 'To je kratkoročan angažman isto kao i u Hrvatskoj, na nekih mjesec dana, uhodavanje posla, postavljanje sistema i slično', rekao nam je Janković u razgovoru za Gloria.hr. Konzultant je u mnogim uspješnim gastronomskim pričama, a njegova priča iz kuhinje proširila se jako široko i otišla izvan granica naše zemlje.
Šuput je izgradila brand na svome slavnom imenu
Da nos za biznis itekako ima, Maja Šuput je dokazala već odavno. Korak dalje otišla je kada je stvorila vlastiti brend i nazvala ga Majuška. U nizu svojih proizvoda Šuput obožavateljima nudi mikrofon, rokovnik, šilterice, natikače, majice... Sjajno joj ide poslovna priča, sada se proširila i na televizijski angažman, Maja će se ubrzo naći u ulozi voditeljice showa 'Tvoje lice zvuči poznato'. Više je od pjevačice, dapače, Maja je prava poslovna žena sa stavom i uspjehom.
Ni Ella Dvornik nije se libila iskoristiti svoje ime i utjecaj na društvenim mrežama pa je svojedobno izbacila svoju kolekciju kišobrana. Surađivala je s poznatim brendom. I nije to sve. Pustila je i ruž te olovku za usnice, a potpisala je i rokovnik. Polako, ali sigurno, Ella postaje vlasnica pravog malog carstva.
Kozmetičko carstvo počela je graditi Lana Jurčević, sve je, kaže, počelo u njezinoj kuhinji
Izgradila je sjajan posao i Lana Jurčević. Pjevačica iz Zagreba danas gradi inozemnu karijeru, no usto je vlasnica dvije tvrtke. Jedna od njih brand je kozmetike koju Lana putem webshopa prodaje u devet europskih zemalja i 110 dućana u Hrvatskoj. 'Sve počinje u mojoj kuhinji, koliko god smiješno zvučalo, ali to su samo ideje, kasnije to prelazi u ozbiljnu analizu i razvoj pod stručnim vodstvom. Bolje da ne vidite moj stan pun šećera, ulja, ambalaže, pigmenata, pa 50 bočica mirisa na sve strane, vlada pravi kaos. Ljudi misle: 'Ah, pjevačica, što ona zna o ičemu osim o pozornici. No, svatko tko me malo bolje poznaje, zna da imam 100 interesa, da me zanima 1000 stvari, da volim 'gurati' nos u razne teme i područja, ali to sam ja, moj karakter. Lako je upijati informacije kad te nešto zanima, a putem onda i učiti. Sve i da nije tako, na kraju krajeva, žena sam, dovoljno je da krenem iz te pozicije: što volimo, što želimo i što je dobro za nas', otkrila je Lana Jurčević u intervjuu za Jutarnji list prošle godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....