Ako jedva čekate proljećee, možete ga već sad ‘nositi‘ na usnama zahvaljujući brendovima Gucci i Dolce&Gabbana, koji hrabro koračaju u novu eru ljepote.
Proljeće nam uskoro dolazi, što ne bismo mogli reći po niskim temperaturama, ali mogli bismo po novim kolekcijama make-upa. Dva vodeća talijanska modna diva, Gucci i Dolce&Gabbana, odlučili su pokoriti i beauty svijet, a kako drukčije nego - ruževima.
Gucciju ovo nije prvi korak u svijetu ljepote, ali u njemu započinje novo poglavlje moćnom kolekcijom koja doziva proljeće. Od balzama za usne do mat ruževa, Guccijev izbor našeg najdražeg "ukrasa za usne" stvoren je za eksperimentiranje kroz samoizražavanje.
Kolekcija je osmišljena prema viziji ljepote kreativnog direktora Gucci Beautyja Alessandra Michelea, a sastoji se od čak 47 nijansi kroz čak pet formula različite pokrivnosti - balzam s prozirnim završetkom, lagani ruž s blistavim sjajem te ruževi s jako sjajnim, satenskim i mat završetkom.
Iako su sve formule različite, sličnost im je u tome što su nježni za usne, njeguju ih, hrane i vlaže te ne ostavljaju osjećaj težine na usnama.
Niz sjajnih nijansi, od narančaste, preko ružičastih do klasične crvene, inspiriran je kultnim holivudskim filmovima i likovima iz pozlaćenog doba, a pakiranje podsjeća na vintage uzorke iz 50-ih godina.
Luksuzni balzam
Ni Dolce&Gabbana nije razočarao svojom kolekcijom koja također odiše vintage štihom, posebice zbog cvjetnog printa i zlatne ambalaže. Fokus kolekcije "Sheerlips" je hidratantni luksuzni balzam za usne koji dolazi u četiri predivne nijanse - od nježno ružičaste do tamnije koraljne, nanosi se bez napora te odlično njeguje usne.
Bez obzira na to što je ovdje riječ o balzamu, a navikli smo da su balzami prozirni, Sheerlips ipak na usnama ostavlja malo boje pa s njim lako možete kreirati svakodnevne lookove. Osim toga, dolazi u obliku ruža, a neodoljive latice cvijeća na pakiranju čine korištenje ovih balzama pravim guštom!
Obe kolekcije mogu se kupiti na službenim stranicama brendova, a Dolce&Gabbana ruževi i u Harrodsu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....