U inat mračnom dobu pandemije stižu ‘antidepresivi’ iz kozmetičke industrije - duhovitog dizajna, izražajnih boja, sa sastojcima koji dižu energiju i pružaju osjećaj ugode. A domaća pjevačica otkriva koliko joj utjehe pruža ‘zagrljaj’ mirisnih nota.
Otkako nas je po godila pandemija, istraživanja potrošačkih navika pokazuju da se još više cijeni uživanje u sitnim - ali ženama bitnim - zadovoljstvima, poput kozmetike i parfema. Kako mirisi snažno utječu na emocije, upravo su oni predvodnici novog vala eskapizma, odnosno bijega od svakodnevice ispunjene brigama.
Vrlo su popularni i takozvani zeleni mirisi s izraženom biljnom svježinom što pruža osjećaj lakoće i bistrine.
Ovisna o mirisima
Upravo takvi parfemi najdraži su pjevačici Niki Turković (25) jer joj olakšavaju da “projuri” kroz svoju užurbanu svakodnevicu, u ko joj usporedno gradi više karijera - glazbenu, marketinšku (radi u promidžbenoj agenciji) te influencersku na društvenim mrežama.
- Obožavam kreacije parfemske kuće Diptyque, osobito Philosykos s notama lišća, drva i smokve, i L’Eau des Hespérides što odiše citrusima i smiljem. Volim i njegujuće proizvode osvježavajućih mirisa, poput ulja za tijelo od lavande 757 Natural Cosmetics što sam ga kupila na Visu, pa me uvijek iznova podsjeti na taj divan otok - otkriva Nika koja baš zbog svoga gustog rasporeda iznimno cijeni svaki trenutak koji može izdvojiti za “beauty rutinu”.
- Čisti je užitak istuširati se, oprati kosu revitalizirajućim šamponom, odjenuti kućni ogrtač i staviti masku na lice. Pažljivo biram kozmetiku jer mi je najvažnije da koža bude zdrava i njegovana. Volim izgledati svježe i prirodno, sa što manje šminke. Puno se može učiniti već s daškom bronzera, rumenila i highlightera - kaže Nika.
Kozmetika kao antidepresiv
Upravo je takav make-up najzahvalniji (a stoga i najpopularniji) jer omogućuje suptilno usavršavanje tena. S druge strane, sve je traženija i šminka izražajnih boja i duhovitog dizajna, osmišljena u inat “mračnom” dobu pandemije.
Posebno su dražesni proizvodi iza kojih stoji SmileyWorld, tvrtka koja je brendirala žuti znak “smajlića”. SmileyWorld je u suradnji s londonskom kozmetičkom kućom Ciaté lansirao “feel good” kolekciju za dobro raspoloženje, koja osim poticajnih boja sadrži i takve sastojke - obogaćena je ekstraktima maka i kakaa jer oni podižu energiju i pružaju osjećaj ugode.
Pri stvaranju kolekcije Ciaté je proveo istraživanje o tome što u današnje vrijeme ljudima donosi osmijeh na lice. Većina ispitanika rekla je da ih posebno veseli biti u društvu dragih osoba, čuti dobre vijesti, doživjeti ugodno iznenađenje (primjerice neočekivani znak pažnje), ostati ujutro dulje u krevetu, prošetati kad je sunčan dan, dobivati komplimente (uključujući lajkove na društvenim mrežama) i - lijepo se dotjerati.
I to ne samo kupovna kozmetika, nego i ona koju možemo pripraviti u sigurnosti vlastitog doma. U proteklim mjesecima izolacije mnogi su imali više vremena za “uradi sam(a)” njegujuće pripravke, eksperimentirajući sa sastojcima iz kuhinje i smočnice.
Nika Turković već odavno pilinge priprema kod kuće jer, kaže, doista nije potrebno kupovati ih kad sve već imamo pri ruci. Najdraži joj je piling za tijelo od kave, šećera i kokosova ulja. I zobene pahuljice pretvara u kozmetiku - tako da ih samelje i pomiješa s vodom u masku za lice koja odlično smiruje crvenilo.
Zagrli me nježno
U koronakrizi bilježi se veliki porast potražnje za njegujućim preparatima s kojima se instinktivno želimo osjećati ‘zagrljeno’, poput losiona za tijelo, maglica i drugih proizvoda što ‘obavijaju’ kožu. Također se pokazalo da (ne)svjesno težimo njezi s kojom se osjećamo pročišćeno, npr. u obliku gelova za tuširanje, kupki, pilinga, maski...
Često takvi proizvodi sadrže esencije sočnih plodova koji su poznati po energizirajućem učinku: bobičastog voća, citrusa, nara, lubenice, dinje, kokosa, ananasa... S druge strane, tu su proizvodi sa sastojcima koji obećavaju smirenje i lakši san nakon užurbanog dana, poput lavande, konoplje, čaja.
Čitajte i:
Slavne dame iz 'Prijatelja' inspiracija su za novu kolekciju popularnog make-up brenda
Rješenje za gladak i ujednačen ten: Čarobni koktel zaglađuje bore i idealna je podloga za šminku
Stigla je kozmetička kolekcija Selene Gomez: Za oko nam je zapelo nekoliko obećavajućih proizvoda
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....