Od komercijalnih do niche, parfemi su osobni potpis mnogih poznatih Hrvata, a mi smo otkrili njihove najdraže i saznali zašto su im nezamjenjivi.
Miris ljeta, limuna, mora, cvijeća, šume, bakinih kolača, niz je nepregledan, a svatko od nas ima svoj omiljeni, pa tako i hrvatske zvijezde. Nitko od njih, kažu, ne može zamisliti izlazak u javnost bez posljednjeg koraka svake beauty rutine. Naravno riječ je o parfemima. Pitali smo pjevačice Jelenu Rozgu i Maju Šuput, glumicu Leonu Paraminski, voditelja Joška Lokasa i vlasnika parfumerije Boruta Mihalića zbog čega ih privlače određeni mirisi. Zašto vole citruse, a izbjegavaju teške note ili obrnuto. Parfeme mnogi opisuju kao umjetnost pomoću koje možemo zaroniti u svijet emocija, osobnosti i senzualnosti jer određeni mirisi vode nas u neka druga vremena, situacije, sjećaju nas na drage ljude i govore o karakteru onih koji ih nose. Neki ih traže godinama, dok drugi od mladosti koriste isti. Mirisi se često dijele na one za ljeto i zimu, a sve popularniji posljednjih godina su niche parfemi.
JELENA ROZGA, pjevačica
"Već 20 godina vjerna sam samo jednom parfemu, a to je Dior Hypnotic Poison. Sandalovina, slatki badem, mošus, vanilija... na prvu gorko, u pozadini slatko, volim takve kontraste.
Prvi put sam ga kupila na aerodromu i od tada ga nisam zamijenila. Jednostavno nisam našla ni jedan koji mi odgovara više od njega" govori Jelena.
LEONA PARAMINSKI, glumica
"Iako nisam veliki ljubitelj parfema, i često mi se dogodi da izađem iz kuće bez njega, u zadnje vrijeme kada ga stavim to je uvijek Another 13, niche brenda Le Labo. Puderast, a istovremeno intenzivan. Dobila sam ga na poklon od prijateljice, ne samo njega već cijeli set Le Laba i samo taj je rezonirao sa mnom najviše u ovom trenutku.
Tko zna, možda se to i promijeni. No, za sada mi najviše odgovara jer ima spoj svega što volim. Ima mističnu notu koja mi je fantastična, nježan je i intenzivan na trenutke. Malo me zbog puderastog tona podsjeća na Guerlainove parfeme. Ima lakoću i nešto životinjsko u sebi" objašnjava Leona koja nam se javila iz sunčane Santa Barbare.
MAJA ŠUPUT, pjevačica
"Mijenjala sam parfeme kroz godine, ali posljednje četiri vjerna sam Baccarat Rouge 540 od Maison Francis Kurkdjian. Ne mogu ništa više reći osim da mi baš po svemu odgovara" govori Maja. Inače, Baccarat Rouge 540 je predstavljen 2015. i već skoro deset godina ne silazi s vrha popularnosti. Miris se temelji na ključnoj noti – etil maltolu, koji parfemu daje prepoznatljiv slatki miris sličan šećernoj vati.
No, slatkoća je savršeno balansirana s baršunastim drvenim notama ambroksana, stvarajući slojevit miris koji je i slatkast i začinjen, lagan i bogat u isto vrijeme. Kombinacija ovih elemenata daje parfemu karakter prozračnog luksuza koji privlači pažnju publike.
BORUT MIHALIĆ, vlasnik parfumerije
"Još od mladih dana, opsjednut sam zanimljivim mirisima, a strast i potraga za "savršenim" mirisom dovela me do toga da mi je to postao posao. Posjedujem dosta parfema, a na kraju dana ako sam u parfumeriji mirišem na spoj mirisa koje sam pokazivao taj dan klijentima. Svaki od naših prodajnih prostora ima baš neki određeni trendi miris, koji se mijenja sezonski. Svakodnevno isprobavam nove mirise, u zadnjih mjesec dana isprobao sam ih sigurno 300.
Svaki od njih je priča za sebe. Neki od mojih "all time" favorita su: The Hedonist (Ex Nihilo), Bois Belize (Nicolai), Animalique (Byredo), Jardins de Misfah Extrait (Une Nuit Nomade), Vixi (Trudon), Helix (Carner), Polygonum (To my Ships) i tako dalje. Od svih ponuđenih ovaj mjesec nosim Animalique od Byreda" poručio je Borut.
JOŠKO LOKAS, TV voditelj
"Jednom sam izlazio iz parfumerije i na odlasku me ljubazna djelatnica ponudila testerom Armani Code kojeg sam vrlo malo nanio na ruku. Zahvalio sam se i izišao iz parfumerije. Na putu kući stao sam u dućan i žena koja je stajala ispred mene u redu se okrenula i rekla mi kako je baš lijepo kada muškarci mirišu.
Od tada svaki puta kada imam Armani Code netko me pita koji parfem koristim. Ono sto mi je posebna bitno, ostaje pamtljiv i prepoznatljiv kao neki moj privatni "trade mark" objasnio je Joško.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....