Gloria produkcija/Unsplash
Novi trendovi

K-Beauty je sve popularniji, a ovo su 4 nova trenda koja su zaludjela svijet

Korejski arsenal uljepšavanja sve je jači – neovisni brendovi niču kao gljive poslije kiše i svaki se diči inovacijama i ne tako uobičajenim sastojcima koji njeguju kožu u skladu s korejskim pristupom ljepoti.

Korejski arsenal uljepšavanja sve je jači – neovisni brendovi niču kao gljive poslije kiše i svaki se diči inovacijama i ne tako uobičajenim sastojcima koji njeguju kožu u skladu s korejskim pristupom ljepoti.

High-tech ljepota, zaštita kožnog mikrobioma, veganski i rodno neutralni brendovi te biljni aktivni sastojci glavni su pravci kojima se kreće K-Beauty, jedinstveni korejski način njege kože i uljepšavanja. Pokazao je tako nedavno održan CosmoBeauty Seoul 2023, najdugovječniji južnokorejski sajam industrije ljepote, čije je 37. izdanje bilo manje nego u pretpandemijskim godinama, ali je zato privuklo više zapadnih posjetitelja nego ikada koji su tragali za inovacijama, trendovima i dobrim poslovima, objavio je Premium Beauty News. K-Beauty temelji se na tradicionalnom korejskom pristupu ljepoti i njezi kože, a njegovim su širenjem svijetom uvelike pridonijele društvene mreže, posebno TikTok, na kojima se svako malo pojavi nešto iz korejskog arsenala uljepšavanja.

High-tech za anti-ageing

High tech je već dugo neodvojiv od uljepšavanja, a na seulskom su sajmu najviše pozornosti dobili noviteti namijenjeni borbi protiv znakova starenja na licu. Korejski brend za masovno tržište Banobagi lansirao je serum i kremu s alfa-arbutinom, prirodnim sastojkom koji se sve češće koristi za posvjetljivanje pjega i ostalih hiperpigmentacija. Neovisni brend Soroci ima novu masku Vita Tangerine Fit Mask koja se sastoji od jastučića za piling natopljenog vitaminom C i maske-maramice za hidrataciju i posvjetljivanje kože.

Brend Eldeen, što je obrnuto od „needle” (na engleskom igla), predstavio je novitet – flastere sa samootapajućim iglicama koji dolaze u različitim oblicima primjerenima za različita područja na licu. Bockanjem kože pozabavio se i salonski brend Puraxel koji je predstavio frakcijski laser za kućnu upotrebu koji nježnim perforiranjem kože postiže učinak mikroiglica čime se omogućuje bolje prodiranje aktivnih sastojaka iz kozmetičkih proizvoda u kožu. S druge strane, veliku je inovaciju predstavio Barulab. Ona je začuđujuće „starinska”, ali tvrdi se da pruža odlične rezultate u njezi kože. Riječ je o dvostrukoj masci SteamSheet Moisture Shield – prvo se na lice stavlja maska sa serumom, pa preko nje dolazi gornja maska napravljena od – vinila, dakle materijala od kojeg se proizvode gramofonske ploče. Iz brenda tvrde da vrućina koju stvara dodatni plastični sloj otvara pore na koži i omogućuje bolju apsorpciju aktivnih sastojaka.

image

Banobagi kozmetika namijenjena je masovnom tržištu

BANOBAGI/INSTAGRAM

Zaštita mikrobioma kože

Zaštita kožnog mikrobioma već je nekoliko godina u fokusu kad se govori o njezi kože, a sad su joj se punom snagom okrenuli mnogi korejski neovisni brendovi te ih posebno zanimaju potrebe osjetljive kože. Primjerice, lani osnovan brend Abiy nudi zaštitu za kožu formuliranu s peptidima, Herbloomova linija za njegu lica Kombucha Plant Biome bestseler je od lansiranja 2021., dok O‘Clearien nudi pet proizvoda koji sadrže trehalozu, prirodnu vrstu šećera koja vlaži i obnavlja kožu i ekstrakt centele, povoljan za njegu osjetljive kože. Zaštiti mikrobioma posvećen je i brend Age Zero, čija je linija proizvoda namijenjena starijima od 40 godina i anti-agingu.

image

Herbloomova linija s kombuchom pravi je bestseler

HERBLOOM/INSTAGRAM
image

Age Zero namijenjena je starijima od 40 godina

AGE ZERO/INSTAGRAM

Mamac za gen Z: Veganski i rodno neutralno

Na sajmu je predstavljeno obilje proizvoda za koje se tvrdilo da su veganski, posebno među mladim neovisnim brendovima pokrenutima tijekom pandemije ili u kratkom vremenu nakon nje. Svi se oni obraćaju generaciji Z i milenijacima, a osim što su veganski, često su i rodno neutralni.Tako prošle godine osnovan Hamel nudi veganski make up i proizvode za njegu kože u rodno neutralnoj ambalaži, uključujući dvofazni hidratantni tonik i serum u stiku. Rodno neutralan je i Equlib, namijenjen nešto starijima, tj. onima iznad 30 godina, dok se Simplica predstavlja kao svjestan, čist i veganski brend koji vjeruje da je u njezi kože manje više.

Aktivni sastojci iz biljaka

Biljni sastojci oduvijek su imali važnu ulogu u korejskoj ljepoti, od ginsenga protiv starenja, koji je popularan kod luksuznih kozmetičkih marki, preko domaćih varijanti citrusa, poput voća yuja (poznatije možda kao yuzu) koje je tradicionalni oslonac korejskih kozmetičkih proizvoda. Uz sve veću popularnost veganskih proizvoda, ne iznenađuje da su se mnogi brendovi usredotočili na aktivne tvari biljnog porijekla. Dobar primjer je nova krema Marinabee Intense Vitamin C indie brenda Marinavi koja sadrži 25 posto vitamina C iz citrusa i hranjivi ekstrakt alge. Asortiman salonskog brenda Fau temelji se na ekstraktu bundeve kao glavnom sastojku, dok proizvodi brenda Midha sadrže vrlo visok postotak hranjive rižine vode. Nova marka Ginger6 koristi koncentriranu vodu, naravno, od đumbira kao bazu za svojih šest proizvoda za njegu lica.

Linker
23. studeni 2024 07:09