Osnivačica brenda Beigic, Kate Namgung s Josipom Pipunić, osnivačicom brenda Divote

 RYS
Novi val K-beautyja

Sve o clean revoluciji u svijetu ljepote doznali smo iz prve ruke od mlade osječke poduzetnice i Korejke koja živi u Hrvatskoj

Korejska kozmetika kao predvodnica ‘clean beauty‘ revolucije i u Hrvatskoj ima svoje zaštitno lice - Min-young, 32-godišnju Korejku koja živi u Zagrebu, a odlučila je podržati najbolje proizvode iz svoje zemlje dostupne na našem tržištu

Korejska kozmetika kao predvodnica ‘clean beauty‘ revolucije i u Hrvatskoj ima svoje zaštitno lice - Min-young, 32-godišnju Korejku koja živi u Zagrebu, a odlučila je podržati najbolje proizvode iz svoje zemlje dostupne na našem tržištu

Korejska kozmetika odavno je osvojila Zapad sa svojih deset koraka njege, a sada preuzima i novu ulogu - postaje predvodnica "clean beauty" revolucije. Kako autentičnost i održivost postaju sve važniji, K-beauty (K je skraćenica od Korean) donosi proizvode koji ne samo da čine kožu zdravijom već osvajaju pričama o tradiciji, osobnom rastu i dubokoj povezanosti s prirodom. Od revitalizirajuće zelene kave i fermentirane crne riže do blagotvornih ekstrakta propolisa i zelenog čaja s otoka Jeju, korejski brendovi uspijevaju spojiti znanstvena dostignuća sa snagom prirodnih sastojaka.

Na novom valu K-beautyja plovi Divote Cosmetics, nova online destinacija s brendovima koji spajaju čistoću, inovaciju i luksuz. Osnivačica Divota je mlada osječka poduzetnica Josipa Pipunić, koja je suočena s tvrdokornim aknama i razočarana konvencionalnim kozmetičkim proizvodima rješenje pronašla u korejskoj "clean" kozmetici te je odlučila dovesti u Hrvatsku.

image

Min-Young zaštitno je lice brenda Divote Cosmetics.

"Naziv "Divote" na hrvatskom označava prekrasne stvari, a tu je i igra riječi jer "devote" na engleskom znači predanost - u ovom slučaju predanost brizi o sebi iznutra i izvana", kaže Josipa Pipunić, čiji web shop nudi desetak brendova, među ostalim Beigic i Haruharu Wonder, koji spajaju luksuz i veganske principe. U tu se priču savršeno uklopila Min-young (32), zaštitno lice brenda Divote i Josipina bliska prijateljica, koja se iz rodnog grada Seula prije 11 godina preselila u Zagreb.

image

Green Tea Seed Hyaluronic Cream, hidratantna krema sa zelenim čajem s otoka Jeju, jača kožnu barijeru i pruža dugotrajnu hidrataciju

INNISFREEOFFICIAL
image

Ambalaža je izrađena od recikliranih materijala u skladu s Innisfree misijom održivosti

INNISFREEOFFICIAL

"Moja mama je odlučila živjeti tu i otvoriti restoran, a ja sam došla ubrzo nakon nje. Odmah sam shvatila da je tu sve drukčije - zrak, voda, hrana, čak i ritam života - što se odrazilo na kvalitetu moje kože, koja je dotad bila besprijekorna. Suočila sam se, naime, s raznim upalnim procesima na koži i doznala da imam - atopijski dermatitis", prisjeća se Min-young, koja je isprobala bezbroj proizvoda za osjetljivu kožu, ali ništa nije pomoglo.

image

Osnivačica brenda Beigic, Kate Namgung s Josipom Pipunić, osnivačicom brenda Divote

RYS

"Tada mi je prijateljica iz Koreje poslala dva proizvoda - oba su bila čista kozmetika, bez štetnih kemikalija i nikakav poseban luksuz. Nakon što su mi ti proizvodi pomogli, shvatila sam da nije cijena proizvoda ono što čini razliku, već sastojci", objašnjava Min-young, čija rutina sada započinje dvofaznim čišćenjem i završava hidratantnom kremom.

Njezina priča savršeno se povezuje s filozofijom brenda Beigic, koji redefinira svakodnevnu rutinu njege spajajući prirodne sastojke i rituale koji podsjećaju na važnost "vremena za sebe". Zrna zelene kave iz Perua, glavni sastojak njihovih proizvoda, bogata su vitaminom E i aminokiselinama koje revitaliziraju kožu, posvjetljuju ten i obnavljaju teksturu - a cijela ta priča proizašla je iz osobnih iskustva osnivačice Kate Namgung, koja se također u mladosti borila s problematičnom kožom.

image

MIXSOON korejska kozmetika

MIXSOON_OFFICIAL

Min-young kao svoj omiljeni proizvod izdvaja Beigic Treatment Essence, u kojem veganski kompleks peptida, s naglaskom na ekstrakt zelene kave, njeguje kožu i jača je iz temelja. No, istodobno koristi i neke tradicionalne recepte koje žene u njenoj obitelji prenose iz generacije u generaciju.

image

Haruharu Wonder korejska kozmetika

DIVOTE COSMETICS

"Korejke vole da im je koža svijetla i ujednačenog tona, a za to postoji jedna jednostavna i jeftina metoda. Lice se umije rižinom vodom i na to se stave tanko narezane kriške svježeg krastavca. One djeluju kao maska koja pomaže da koža posvijetli", otkriva Min-young, ističući kako se jednostavnost često pokaže najučinkovitijom. Ovaj pristup njeguje MIXSOON, brend inspiriran minimalističkim pristupom. Njihov istaknuti proizvod, Bean Essence Oil, kombinira fermentiranu soju, krušku, ječam i šipak, a može se koristiti kao hidratantna esencija, serum ili nježan piling. Kada je riječ o minimalističkoj njezi, Purito je još jedan brend koji se ističe svojom filozofijom sigurnosti i sastojcima. Njihov Wonder Releaf Centella Unscented Serum, formuliran bez parfema, esencijalnih ulja i iritansa, osmišljen je za umirivanje iritacije i crvenila. Među predvodnicima čiste kozmetike je i Haruharu Wonder, čije ime na korejskom znači "svaki dan".

image

Crna riža, poznata kao "super hrana", potiče regeneraciju kože i vraća joj prirodan sjaj

HARUHARUWONDERINDIA

Njihovi proizvodi spajaju najbolje iz prirode i znanosti i temelje se na spoznajama o snažnoj antioksidativnoj energiji crne riže. Antioksidansi su moćno oružje protiv slobodnih radikala, vanjskih uzročnika starenja kože. S otoka Jeju, poznatog po svojoj netaknutoj prirodi, dolazi inspiracija brenda Innisfree. Priča je započela s osnivačem Sunghwan Suhom, kojeg je inspirirala majčina vještina pretvaranja ulja kamelije u proizvode za njegu. Godinama kasnije Jeju postaje srce Innisfree filozofije - mjesto gdje zeleni čaj, cvijet trešnje i vulkanska glina čine temelje za njegu kože. Njihov kultni proizvod, Green Tea Seed Hyaluronic Cream, temelji se na zelenom čaju koji se uzgaja na vlastitim farmama brenda, a pruža hidrataciju, smiruje kožu i jača njenu barijeru.

image

Kao glavni sastojak koriste crnu rižu Anseong, a za zdravu i čistu kožu kombiniraju i ekstrakt izdanaka bambusa, koji je bogat vitaminima, aminokiselinama i flavonoidima

HARUHARUWONDERINDIA

Svi ti korejski brendovi uspješno pretvaraju darove prirode u proizvode koji dubinski njeguju kožu. "Obožavam aloe veru kao sastojak koji umiruje kožu - kaže Min-young, za koju njega kože nije samo rutina - to je način da bude prisutna, sluša sebe i razumije svoje potrebe. Treba "slušati" vlastitu kožu, kaže, na kojoj se odražava sve što se zbiva u tijelu i u psihi", zaključuje naša sugovornica.

27. siječanj 2025 20:02