Zahvaljujući svojoj make-up liniji, Kyle Jenner postala je najmlađa milijarderka na svijetu. Sljedeći logični korak u njezinom poslovanju je pokretanje beauty linije za njegu lica, što je mlada poduzetnica i napravila, no naišla je na kritike javnosti zbog sastojaka u koje se kune da čine njezinu kožu svježom.
Najmlađa članica Kardashian-Jenner klana zakazala je dolazak novih proizvoda za njegu lica 22. svibnja, putem svojeg najjačeg kanala - društvenih mreža. Upravo tamo odvila se rasprava i prava drama nakon što su se brojne pratiteljice šokirale sastojkom koji je baza cijele linije.
Kontroverzu je izazvao orah u proizvodima, ponajviše u pilingu za čišćenje, a nalazi se kao sastojak i u kremi, pjeni za čišćenje, mlijeku za lice i serumu vitamina C. U videu koji je objavila Kylie ističe kako je piling dovoljno nježan za svakodnevno korištenje, dok ga ona koristi dva do tri puta tjedno. "Ovaj proizvod nije preagresivan za kožu i ostavlja je glatkom poput bebine. Moja pjena za čišćenje lica s orahom tajna je moje svježe kože", ističe Kylie.
Orahov prah je neko vrijeme imao mjesto kao sastojak u njezi kože, no izgubio je na popularnosti nakon što je otkriveno da na površini kože stvara mikroskopska oštećenja i preagresivno djeluje na lice, što je zabrinulo stručnjake i dermatologe.
"Prema mojim saznanjima, nije dokazano da je piling od orahovog praha uvelike štetniji od bilo kojeg drugog pilinga za lice", s druge strane ističe njujorški dermatolog Joshua Zeichner.
"Novi piling sadrži orah, ali nije poznato je li riječ o orahovoj ljusci ili samom plodu. Također, ne zna se koliko je sitno prah napravljen te o kakvoj je formuli riječ. Sve to utječe na kvalitetu i sigurnost proizvoda", ističe stručnjak.
"Ovi proizvodi mogu 'razderati' kožu i epidermu što dovodi do upale, iritacije i ostalih problema", kazala je dermatologinja Marla Diakow.
Reakcije na društvenim mrežama ipak su bile oštre pa su korisnice osudile ovaj poslovni potez mlade milijarderke i uključivanje oraha u beauty liniju.
Kylie will sell you abrasive walnut shells and continue to use La Mer, Révive, and other top tier skincare brands, on top of laser peels and facials. Spend your money on brands you trust. https://t.co/paAcQUg68E
— Jay Miranda (@jaymiranda_) May 15, 2019
Kylie will sell you abrasive walnut shells and continue to use La Mer, Révive, and other top tier skincare brands, on top of laser peels and facials. Spend your money on brands you trust. https://t.co/paAcQUg68E
— Jay Miranda (@jaymiranda_) May 15, 2019"Kylie prodaje abrazivne proizvode s ljuskom oraha i privatno nastavlja koristiti luksuzne brendove top kvalitete, da ne spominjem i skupocjene tretmane. Koristite brendove kojima vjerujete", napisala je jedna korisnica Twittera.
do NOT pay this billionaire your hard earned money so you can tear up your precious faces with tiny bits of walnut. DO NOT
— beth mccoll (@imteddybless) May 14, 2019
do NOT pay this billionaire your hard earned money so you can tear up your precious faces with tiny bits of walnut. DO NOT
— beth mccoll (@imteddybless) May 14, 2019"NEMOJTE davati ovoj milijarderki svoj teško zarađeni novac kako biste uništili kožu s ljuskama oraha. NEMOJTE", savjetovala je još jedna od pratiteljica koju je ovaj potez razljutio.
Ako se odlučite isprobati ove proizvode, pobrinite se da prilikom nanošenja bude nježni, a laganim i nježnim pokretima ruke treba nanositi svaki piling na kožu lica jer se ipak radi o agresivnijem čišćenju koje s površine lica 'struže' stanice kože. Ako primijetite crvenilo ili iritaciju, izbacite proizvod iz njege, bez obzira na to o kojem se brendu radi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....