Promo
održiva budućnost

L‘Oréal Adria pokreće beauty4thefuture – kampanju o važnosti razvrstavanja potrošenih pakiranja kozmetičkih proizvoda

Istraživanje i inovacije i predani istraživački tim od 4.000 ljudi u središtu su L’Oréalove strategije koji radi na ispunjenju težnji ljepote diljem svijeta. L’Oréal postavlja ambiciozne ciljeve održivog razvoja u cijeloj Grupi do 2030. godine i nastoji ojačati svoj ekosustav za uključivije i održivije društvo.

Istraživanje i inovacije i predani istraživački tim od 4.000 ljudi u središtu su L’Oréalove strategije koji radi na ispunjenju težnji ljepote diljem svijeta. L’Oréal postavlja ambiciozne ciljeve održivog razvoja u cijeloj Grupi do 2030. godine i nastoji ojačati svoj ekosustav za uključivije i održivije društvo.

L'Oréal Adria je, u suradnji s tvrtkom Hamburger Recycling Croatia, pokrenuo internetsku stranicu beauty4thefuture.hr kojom nastoji podići svijest potrošača o važnosti razvrstavanja potrošenih pakiranja kozmetičkih proizvoda. Cilj pokretanja ove stranice je kvalitetna edukacija potrošača o mogućnostima razvrstavanja i recikliranja higijenskih i kozmetičkih proizvoda, kao i poticanje njihovih odgovornih navika i ponašanja.

Mogu li se staklenke s kremom za njegu lica baciti u kontejner za staklo? Što napraviti s praznim bočicama šampona? Recikliraju li se ruževi i maskare? Ovo su samo neka od pitanja koja potrošači mogu pronaći na spomenutoj internetskoj stranici, a navike koje potrošači usvoje doprinijet će razvoju kružnog gospodarstva, smanjenju zagađenja okoliša, smanjenju količine plastičnog otpada i potaknuti društveno odgovorno ponašanje.

„Kao vodeća beauty kompanija u svijetu, cilj nam je pozitivno utjecati na društvo unutar kojeg poslujemo. Stoga ovom beauty4thefuture kampanjom i pokretanjem informativne internetske stranice nastojimo educirati potrošače o pravilnom načinu razvrstavanju kozmetičkog otpada, ali i pomoći im u donošenju održivih odluka prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda.“, istaknula je Vanya Panayotova, generalna direktorica L'Oreala Adria.

image
© DARIO MARIĆ - INSTAGRAM.COM

Uključivanje potrošača u lanac odgovornosti

Kako bi ponovna upotreba materijala bila uspješna, ključno je da se u lanac odgovornosti uključe i potrošači. A upravo je razvrstavanje pakiranja kozmetičkih proizvoda izazov iz dvaju razloga, a to su raznolikost materijala i nedostatak informacija specifičnih za ovu kategoriju. Stoga mnoga pakiranja kozmetičkih proizvoda završe u kućnom (miješanom komunalnom) otpadu, umjesto u odlagalištima za recikliranje.

Kako bi se potrošači pravilno informirali o razvrstavanju ove vrste otpada, u kampanju beauty4thefuture uključit će se većina brendova L'Oréal grupe, omiljeni potrošačima u Hrvatskoj. Brendovi će putem svoje komunikacije prenositi poruku o reciklabilnosti pojedinog proizvoda uz upućivanje na edukativnu internetsku stranicu beauty4thefuture.hr koja objašnjava kako razvrstati različita pakiranja proizvoda prema materijalima od kojih su izrađena.

image
Promo

Sinergija vodeće beauty kompanije i Hamburger Recycling Croatia

Kao partner beauty4thefuture.hr inicijative, tvrtka Hamburger Recycling Croatia je pružila svoja iskustva i stručnost u pogledu selektivnog odvajanja otpada te ponudila platformu posvećenu razvrstavanju higijenskih proizvoda na svojoj internetskoj stranici hamburger-recycling.com. Organizacija je član Prinzhorn grupe i djeluje u 16 zemalja te je predvodnik na europskom tržištu po pitanju industrije pakiranja, papira i recikliranja.

S obzirom na to da pakiranja predstavljaju veliki dio globalnog otiska različitih proizvoda, L'Oréal grupa je već 2007. godine implementirala održivu strategiju pakiranja koja se temelji na tri načela (3R) -

poštovanje (respect) sigurnosti kupaca, zdravlja i bioraznolikosti; smanjenje (reduce) težine i veličine pakiranja ili potpuno uklanjanje pakiranja te poticanje sustava za ponovno punjenje ili zamjena pojedinačnih doza višekratnim dozama te zamjena (replace) nekih materijala njihovim boljim inačicama.

Svojim novim globalnim program održivog razvoja L'Oréal for the future, kompanija se obvezala do 2030. godine smanjiti količinu pakiranja svojih proizvoda za 20 %, kao i osigurati da sva plastična pakiranja njihovih proizvoda budu napravljena od recikliranih materijala ili materijala iz bioloških izvora. Grupa je također postavila cilj da do 2025. godine 100 % plastičnih pakiranja bude pogodno za ponovno punjenje, recikliranje ili kompostiranje, doprinoseći tako razvoju kružnog gospodarstva.

image
Promo

O L’Oréalu

L’Oréal je posvećen ljepoti više od 100 godina. Sa svojim jedinstvenim međunarodnim portfeljem od 35 različitih i komplementarnih marki, Grupa je u 2020. ostvarila prodaju od 27,99 milijardi eura i zapošljava 85 400 ljudi diljem svijeta. Kao vodeća svjetska kozmetička tvrtka, L’Oréal je prisutan u svim distribucijskim mrežama: masovnom tržištu, robnim kućama, ljekarnama i drogerijama, frizerskim salonima, maloprodajama putovanja, maloprodaji robnih marki i e-trgovini.

Linker
17. studeni 2024 05:55