Tko bi ikada mogao pomisliti da neki make-up brend može ozbiljno uspjeti prodajući samo jedan jedini proizvod? Da se i to može, dokaz je Sunnies Face koji ima pet puta više suosnivača nego proizvoda!
Martine Ho, Georgina Wilson, Jess Wilson, Bea Soriano-Dee i Eric Dee došli su na naoko suludu ideju, ali su toliko vjerovali u nju da su je proveli u djelo i više nego uspjeli u naumu - njihov ruž za usne planuo je s virtualnih polica u zavidnom broju.
Ruž, nazvan Fluffmatte, doduše, dolazi u devet nijansi, ali to je to - i nevjerojatno je da se svih devet nestrpljivo čeka u ponovnoj prodaji.
Kako bilo, do nijansi se došlo itekako promišljeno. 'Počeli smo s čak 350 nijansi boja u 22 različite formule, i neprekidno smo ih testirali na apsolutno svim tonovima kože, od kavkaskih tonova do svijetlih azijskih... ma nema na kome ih nismo isprobali', otkriva jedna od suosnivačica tvrke, Martine Ho. Naglasila je da su se na kraju odlučili za onih devet tonova koji odgovaraju svim tipovima kože - ako isprobani ruž nije pristajao svakome, nismo ga ni uzeli u obzir.
Tu univerzalnost ruževa dokazuju i modeli, ali i ljubitelji, na Instagramu brenda koji je od lansiranja ruževa u kolovozu već premašio brojku od 130.000 pratitelja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....