Poznato je kako Kiehl’s već više od jednog desetljeća pruža podršku likovnim umjetnicima zahvaljujući godišnjim blagdanskim kampanjama osmišljenim u suradnji s ilustratorima diljem svijeta, a sada su predstavili novu kolekciju.
Kiehl’s već više od jednog desetljeća pruža podršku likovnim umjetnicima zahvaljujući godišnjim blagdanskim kampanjama osmišljenim u suradnji s ilustratorima diljem svijeta. Kako bi se nastavila ova dugogodišnja tradicija, Kiehl’s povodom svoje 170. blagdanske sezone predstavlja proširenu kolekciju svojih najpopularnijih proizvoda za njegu kože u razigranom, limitiranom izdanju osmišljenom u suradnji s ilustratoricom Marylou Faure. U ovogodišnjem dizajnu Faure utjelovljuje nevjerojatnu energiju New Yorka te legendarnu četvrt East Village pretvara u čarobno mjesto iz snova prepuno raznih jedinstvenih likova u jeku blagdanskog slavlja.
Kiehl’sova globalana direktorica marketinga Maria Gustafson izjavila je: "Tražili smo umjetnički izričaj koji može prikazati čaroliju Kiehl’sove Zemlje snova te umjetnika koji može izraziti radosno blagdansko raspoloženje na živopisan i kreativan način. Snažne boje i raznoliki likovi Marylou Faure oživjeli su Kiehl’sov svijet te mu podarili jedinstven i razigran duh".
U prikazu autentičnog uličnog slavlja mogu se vidjeti prijatelji, kupci, pa čak i Mr.Bones, kako uživaju u street-food slasticama na ulicama New Yorka, ukrašavaju izloge i plešu uz izvedbu glazbenog sastava na otvorenom.
Tijekom blagdanskog razdoblja Kiehl’s ostaje posvećen inicijativi Future Made Better, u sklopu koje nastoji proizvesti održivija pakiranja. Proizvodi za njegu kože Ultimate Strength Hand Salve te kultni i omiljeni Crème de Corps po prvi će put biti dostupni u novoj ambalaži s integriranim kartonom i FSC1 certifikatom s ciljem značajnog smanjenja količine upotrijebljene plastike.
Kiehl’s kolekcija u suradnji s Marylou Faure Kiehl’s nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju suradnji s najistaknutijim i najpoznatijim umjetnicima kao što su Jeff Koons, Mickey, KAWS, Kenny Scharf, Peter Max, Jeremyville, Kate Moross i Janine Rewell. Tijekom 2021. ona se nastavlja suradnjom s francuskom ilustratoricom Marylou Faure, koja je prethodno surađivala s brendovima Nike, Apple i Google. Ona je zahvaljujući svojoj posvećenosti društvenim i etičkim pitanjima savršen suradnik za Kiehl’sovo blagadansko izdanje.
Čitajte i: Bez obzira je li ruž za usne skup ili jeftin - s ovim sastojcima nemojte ga koristiti!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....