Jedna od najboljih sportašica svih vremena, žena koja je osvojila Grand slam turnire čak 23 puta, odlučila je predstaviti čak deset proizvoda za koje kaže da će "držati" i na teniskom terenu.
Poznatim ženama koje imaju svoje beauty linije, ovih se dana pridružila još jedna slavna dama. Naime, nakon kako kaže šest godina istraživanja i opsežnog rada na svojoj make-up liniji, Serena Williams lansirala je svoj brend Wyn Beauty. Jedna od najuspješnijih tenisačica svih vremena, itekako ima nos za biznis, pa zna kako su celebrity make-up brendovi posljednjih godina postali popularni. Serena je predstavila liniju koja se sastoji od 10 proizvoda, a kaže kako je dizajnirana za sve aktivne žene.
"Uvijek sam bila zainteresirana za beauty segment", rekla je Williams za People magazin. "Ali kada ste tenisačica, ne možete imati savršen make-up. Puno se krećete i znojite, i sve obrišete", ispričala je bivša tenisačica koja se od aktivne karijere oprostila još 2022. godine.
“Zamislite igrate na glavnom terenu i pobjeđujete, a onda imate 15 minuta da se pripremite prije konferencije za medije. Želite izgledati barem pristojno nakon što ste satima znojili. Za mene je stvarno bilo samo pitanje koji su to ključni proizvodi koje trebam kako bi izgledala dobro i nakon meča?", objasnila je Serena koje je svoj brend napravila u suradnji s poznatom kompanijom Good Glamm Group.
"Ostala sam aktivna kako na terenu tako i izvan njega, trebali su mi proizvodi koje mogu nanijeti u 7 ujutro kada obično započinje moj dan pun sastanaka, potom provesti vrijeme s sa svojom djecom i još uvijek izgledati dobro na kraju dana. Trebala sam šminku koja bi zaista mogla pratiti moj životni ritam. I to je glavna intencija iza Wyn Beautyja", objasnila je Serena. Njezini proizvodi medu kojima su ruževi, tonirane kreme, tuš za oči i sjajila idu od 16.5 eura za hidratizirajući serum za usne pa do 26 eura za gel toniranu kremu s SPF 30 koja dolazi u 36 nijansi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....