Novi trend na TikToku kaže kako će mlađi heteroseksualni muškarci prije primijetiti ženu s crveno lakiranim noktima nego s nekom drugom bojom. Crveno sigurno ima svoju poruku, no objašnjenje teorije je u najmanju ruku čudno.
Teorija crvenih noktiju jedan je od najnovijih trendova koji se širi TikTokom i mnoge su mlade žene spremne iskušati je. Prema njoj će mlađi heteroseksualni muškarci prije primijetiti ženu s crveno lakiranim noktima nego s nekom drugom bojom, a razlog leži u tome, tvrde "psihoanalitičari" s TikToka, što je takva nijansa bila moderna 90-ih i nosile su je majke muškaraca koji su tada bili dječaci.
Za tu bizarnu tvrdnju (Edip!) nema nikakvih znanstvenih utemeljenja, no istina je da crveni nokti nose određene poruke, piše New Beauty.
Poruke crvene boje
"Mnogi bi teoriju crvenih noktiju mogli doživjeti kao trendovski povratak klasične nijanse, no crveni nokti s nama su od antičkih vremena, kada su bili rezervirani za vladajuću elitu koja je i njima demonstrirala svoj status i bogatstvo", kaže Colleen Foxworthy, direktorica razvoja proizvoda u Orlyju, koja misli da današnje crvene manikure privlače pozornost "podsvjesno, jer šalju poruku vitalnosti i magnetične privlačnosti".
Manikerka slavnih Julie Kandalec kaže kako se smatra da je i Kleopatra biljnim ekstraktima bojila nokte crveno, što je simboliziralo krv i snagu.
"Crveno često predstavlja moć, ženstvenost, ljubav, zavodljivost, samopouzdanje, a te se karakteristike pripisuju i osobi koja nosi crveno, pa i na noktima", kaže Julie, no podsjeća da se 90-ih više nosio blijedoljubičasti nego crveni lak, tako da teorija s te strane nema temelja.
Životinjski instinkt
Cyndi Ramirez-Fulton, osnivačica lanca salona za njegu Chillhouse, svjesna je da je trend glupav, "jer onaj kome se sviđate neće mariti za boju laka na noktima", no smatra da crveni nokti ipak imaju učinak na privlačenje partnera.
"Crveno je najseksi boja i boja ljubavi s razlogom. Znate li što je još crveno? Krv. To je životinjski instinkt u najjačem izdanju", kaže.
Nije svejedno ni koja nijansa crvene se nosi, jer već i male razlike mogu odašiljati drugačije poruke. Svoje radi i dužina, jer su duži nokti uočljiviji - na većini videa na TikToku djevojke imaju dugačke, a ne kratke crvene nokte.
Privlačna samopouzdanost
Emily H. Rudman, osnivačica luksuznog brenda Emilie Heathe, razumno kaže kako boja laka za nokte vjerojatno neće stvoriti niti promijeniti muškarčevo mišljenje o ženi, niti bi trebala. Budući da je samopouzdanost ono što je najatraktivnije, najbolje je nositi boju (odjeću, frizuru...) s kojom se najbolje osjećate, pa ćete tako vjerojatno i privući pažnju drugih.