Nove zvijezde kozmetičke industrije imaju golemu društvenu zajednicu na mrežama, na kojima uspješno prodaju kreme, parfeme i šminku - zajedno sa zvjezdanom prašinom svojih privatnih i profesionalnih života.
Donedavno su filmske, glazbene, sportske i ostale zvijezde snimale reklame i ubirale honorare kao zaštitna lica raznih proizvoda, a onda su mnogi od njih otkrili neke nove interese i talente... Primjerice, talent za kreiranje novih kozmetičkih brendova ili barem novih proizvoda za već postojeće brendove. I pritom su spremni s javnošću podijeliti svoje probleme – od borbe s prištićima do ozbiljnijih zdravstvenih tegoba - jer to daje autentičnost proizvodu, nastalom na temelju nečijeg osobnog iskustva. A uspjeh tog novog kozmetičkog proizvoda uvelike ovisi – osim, naravno, o njegovoj kvaliteti – o njihovom utjecaju na Instagramu, TikToku, Facebooku...
Tko su nove zvijezde kozmetičke industrije, čije savjete o njezi kože, kose ili tijela slušaju mlade generacije, koje pokazuju kako se treba šminkati, uz što se opuštati, koje kreiraju parfeme i poručuju – možete mirišati kao ja! Njihov utjecaj mjeri se u milijunima, čak desecima milijuna pratitelja na društvenim mrežama, na kojima "prodaju" i zvjezdanu prašinu svojih privatnih i profesionalnih života.
Millie Bobbie Brown, 19-godišnja zvijezda Netflixove serije ‘Stranger Things‘, već tri godine – dakle, od svoje šesnaeste – ima brend Florence by Mills koji je iznimno popularan među generacijom Z. To su sve ekološki prihvatljivi proizvodi, od šminke do njege kože i kozmetičkog accessoiresa, koje prodaje po cijenama od 10 do 34 dolara. Nedavno se upustila i u kreiranje parfema te lansirala Wildly Me – moderan miris, koji je odraz njenog ‘clean‘ svjetonazora, kakav zastupa većina obožavatelja serije ‘Stranger Things‘.
"To je miris mladosti, kakav odgovara dobi u kojoj tinejdžer postaje mlada odrasla osoba. Cvjetni, ali osvježavajuć, koji je nastao kao plod moje dvije ljubavi – vrtlarenja i skupljanja parfema", kaže Millie Bobby Brown, koja Florence by Mills predstavlja na web stranici i na svom profilu na Instagramu, na kojem ima 63 milijuna pratitelja.
Oko 50 milijuna prati na Instagramu sve što radi Vanessa Hudgens, 34-godišnja američka glumica i pjevačica koja se proslavila ulogom Gabrielle u filmskom serijalu "High School Musical" i koja je slavu dobro iskoristila kad je 2021. s pjevačicom Madison Beer osnovala kozmetički brend Know. U međuvremenu su se njih dvije poslovno razišle, a Vanessa je nedavno s novom kampanjom ponovno skrenula pažnju na svoje njegujuće preparate, pročišćene od svih štetnih sastojaka. Zvijezda nove kolekcije, koju je formulirala legendarna Mary Berry, je maska za lice Glacial Bay.
"Veći dio svog odraslog života borila sam se s aknama, a u toj borbi najučinkovitije su se pokazale maske na bazi pročišćavajuće gline. Stoga sam, umjesto cijele linije proizvoda protiv prištića, htjela ponuditi jedno elegantno rješenje", objasnila je koncept Glacial Bay maske.
Strast prema kozmetici očito je bila dovoljna – uz popularnost stečenu ulogom u seriji "Riverdale" i utjecaj na društvenim mrežama, na kojima je prati 26 milijuna – da američka glumica i pjevačica Camila Carraro Mendes postane kreativna direktorica brenda Loops, poznatog po visokoučinkovitim sheet maskama za lice.
"Moj najveći problem su pigmentacijske mrlje, koje nastaju na mjestu prištića. Ja sam kriva za to, jer ih istiskujem, na tom mjestu oštećujem kožu pa nastane ožiljak i mrlja", otkrila je Mendes koja već godinama koristi Loopsovu masku Hyper Smooth za ‘brisanje‘ mrlja i ujednačavanje tena, a poučena vlastitim iskustvom, kao kreativna direktorica radit će na razvoju preparata za očuvanje prirodne barijere kože.
I Sofia Richie Grainge, model i kći američkog pjevača Lionela Richieja, svoje je mjesto pod kozmetičkim suncem našla u partnerstvu s poznatim beauty markama – najprije s make-up brendom Hourglass, kao njihovo zaštitno lice, pa s Nudestixom za koji je, kao kreativna direktorica, osmislila kolekciju Nudebody. Tu se nije osobito namučila, trebala je odabrati nekoliko omiljenih proizvoda za njegu tijela – prema kojima su u laboratoriju Nudestixa formulirali nove proizvode. I u njezi i u make-upu Sofia je minimalistica, o čemu svjedoče njene objave na Instagramu (na kojem je prati desetak milijuna). Taj svjetonazor promovira sa svojim beauty partnerima, a posljednji od njih je K-18 – brend za njegu i stiliziranje kose.
No, najpromišljenija od svih, kraljica Instagrama s gotovo 400 milijuna pratitelja, Kylie Jenner svima je pokazala kako se radi posao - koristeći vlastiti imidž da bi promovirala brend Kylie Cosmetics. Pridonijele su i njene sestre - Kendall Jenner i Kardashianke Kim, Khloe i Kourtney - koje su snimale kampanje za Kylie make-up, a poslije i proizvode za njegu lica i tijela. Najpoznatiji su njeni kompleti za usne, tekući ruž i olovka, koji se prodaju kao halva - jer sve obožavateljice najpoznatije reality obitelji žele imati usne kao sestre Jenner i Kardashian. Kylie je već s 22 godine zaradila prvu milijardu dolara, a brend se i dalje razvija...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....