Seksi pop zvijezda i razvedena 40-godišnjakinja upuštaju se u strastveni odnos u romantičnoj komediji "The idea of you" snimljenoj prema uspješnom ljubiću Robinne Lee.
Kad imate deset, čini se da je svaki stih vašeg omiljenog benda namijenjen samo vama. Negdje po putu, ta se iluzija rasprši. Tinejdžeri su pametniji nego što želimo priznati i s vremenom shvate na koji način funkcioniraju parasocijalni odnosi. Obožavatelji naprave sav posao: štede za koncerte, u tekice ispisuju njihova imena, dok glazbenici crpe svu njihovu ljubav i džeparac. Ali što ako se, umjesto jednosmjernih osjećaja, pop zvijezda preko ušiju zaljubi u svoju obožavateljicu? Ili njezinu mamu? Snimljen prema popularnom plažnom štivu autorice Robinne Lee, u filmu redatelja Michaela Showaltera "The idea of you" (Amazon Prime), glavnu ulogu tumači Anne Hathaway, koju svakako možete zamisliti kao nekoga tko bi mogao privući poznatog pjevača.
Čini se kao da je bilo jučer kada je smeđooka djevojka stavljala tijaru u "Princezinim dnevnicima" iz 2001. Više od dvadeset godina kasnije, Hathaway u romantičnoj komediji igra lik Solène, razvedene 40-godišnje vlasnice galerije, koja uvijek na prvo mjesto stavlja svoju kćer tinejdžericu. Solène je pametna, draga i sigurna u sebe: ima predivnu frizuru i odjeću, i ono najvažnije, čini se kao stvarna osoba, čak i u situacijama koje graniče sa stvarnošću. Kada njezin antipatični bivši muž Daniel (Reid Scott) u zadnji tren javi da ne može voziti kćer na Coachellu, Solène uskoči i odveze 16-godišnju Izzy (Ella Rubin) i njezine prijatelje na glazbeni festival. Naime, Daniel je kupio VIP ulaznice za druženje s bendom August Moon koje je Izzy obožavala u sedmom razredu (naglasak je na riječi obožavala). Kao srednjoškolki, sada joj se dečki iz boy benda čine smiješnima. Baš kao i njezinoj majci. I zato nije teško zamisliti Solènino iznenađenje kada na Coachelli pokušava pronaći toalet i slučajno se nađe oči u oči s Hayesom Campbellom (Nicholas Galitzine) - "Britancem iz benda."
Solène ga prepozna, ali nije impresionirana, što se svidi Hayesu. Napokon žena zbog koje će morati uložiti trud kako bi je bolje upoznao. Lako je primijetiti zašto je uspješnica Robinne Lee čitana kao fan fikcija o Harryju Stylesu. Nakon što joj posveti pjesmu tijekom svog nastupa na Coachelli, Hayes je diskretan u svom udvaranju, što omogućuje Solène da njihovu vezu taji od kćeri. Što će milijuni obožavatelja Augusta Moona reći o Hayesovoj vezi s cougaricom? Za divno čudo, publika to ne dovodi u pitanje. Njihov susret se čini gotovo nestvarnim, ali kemija između Hathaway i Galitzinea doima se stvarnom. Suptilno mu daje do znanja da je izgubila vjeru u ljubav (bivši muž ju je varao) što sugerira da nije sklona flertovanju i kratkim romansama. Hayes je, pak, očaran Solène, ali također emocionalno oprezan. Njihova privlačnost prilikom razgledavanja i kupnje umjetnina mnogo je naglašenija od nadolazeće europske turneje na koju je Hayes pozove.
Zanimljivo je kako najseksi scene u filmu ne uključuju seks već strastveni prvi poljubac, baš kao i nježnosti koje izmjenjuju u hotelskim sobama Rima, Barcelone i Pariza. U određenom smislu, naziv filma odnosi se na aspekt veze za koji Solène naivno misli da može zadržati samo za sebe, unatoč paparazzijima koji ih prate posvuda. Showalter nas uvodi u najuži krug pop zvijezde – vidimo što se dešava iza pozornice, u privatnom avionu i na odmoru na jugu Francuske. Slavne osobe pripadaju javnosti na način na koji Solène ne može pojmiti, a budući da ne želi dio te pažnje, njihova veza možda nema budućnost. To je jedan aspekt knjige koji je naljutio čitatelje, a koji je Showalter u filmu pažljivo preinačio kako bi publika mogla imati kraj kakav želi. Solène istodobno osjeća sram i svjesna je da neće sve ići glatko. Ali ono najvažnije, ovaj film je ne posramljuje, ne postavlja se patronizirajuće ili je ismijava zbog njezinih želja i maštarija. U nekoliko navrata, likovi spominju dvostruka mjerila vezana za predrasude o njihovoj vezi, pretpostavljajući da bi u obrnutoj situaciji svi hvalili muškarca jer si je našao mlađeg komada.
Usprkos fantasy žanru, film je realističan jer anticipira kako će mediji i društvene mreže reagirati na vijest da su Solène i Hayes skupa. U jednom trenutku Solène kaže svojoj najboljoj prijateljici kako svijet ne želi da bude sretna. Ni obožavatelji ne žele Hayesu da bude sretan. Iako je film mogao skliznuti u parodiju, to se nije desilo. Redatelj je odolio ismijavanju fenomena pop zvijezda. U filmu, Hayes se boji da ga ljudi ne doživljavaju smiješnim, a iako Solène kaže da to nije istina, njihovu vezu ne doživljava ozbiljnom samim time što nikome nije rekla za njega. U filmskoj verziji Anne Hathaway stavlja svoje srce na zadnje mjesto, što kraj čini mnogo zanimljivijim. Galitzine sa svojim slatkim pogledom, tetoviranim torzom i britanskim naglaskom više je nego neodoljiv. Unatoč svemu, ovaj film pripada Anne Hathaway, koja je neovisna, poželjna i nikada očajna. Solène je odlična mama svojoj kćeri, a kada je Hayes u pitanju...
"Mogla bih ti biti majka", kaže mu na početku filma. "Ali nisi", odgovori joj on. I doista, razlika od 16 godina i nije tako strašna. Barem ne u svijetu mašte.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....