Pjesmu je snimila u suradnji s poznatim američkim reperom Post Maloneom, a u spotu glume bivši ljubavni par koji je imao vezu u trajanju od samo 14 dana.
Nakon izlaska novog jedanaestog studijskog albuma "The Tortured Poets Department", američka zvijezda Taylor Swift objavila je i spot za pjesmu "Fortnight" koji je samo nekoliko sati pregledan preko deset milijuna puta. Riječ je o singlu nastalom u suradnji s američkim reperom Post Maloneom, a ako možemo suditi po rekordnom broju pregleda, ovo je samo još jedan od mnogih hitova poznate 34-godišnje glazbenice.
U spotu ona i reper glume bivši ljubavni par koji je, prema tekstu pjesme, imao aferu u trajanju od 14 dana. Glumci Ethan Hawke i Josh Charles, koji su bili dio glumačke postave u filmu "Društvu mrtvih pjesnika", također se pojavljuju u iznenađujućim ulogama kao znanstvenici koji provode određene testove na pjevačici, a spot završava scenom koja nas uvelike podsjeća na nijemi film.
Swift u spomenutom spotu nosi nekoliko spektakularnih outfita, a bijela haljina koja nas podsjeća na gotički stil zapravo je djelo australskog dizajnera makedonskih korijena, Tonija Matičevskog iz Melbournea. On se suradnjom s pjevačicom pohvalio i na društvenim mrežama.
Album naziva "The Tortured Poets Department", objavljen je u 19. travnja, a može se nabaviti na svim mogućim platformama - na kazeti, CD-u, LP-ju te, dakako, u digitalnom obliku. Osim standardne verzije postoje i kolekcionarska deluxe izdanja, a album je već ušao u povijest diskografije kao najprodavaniji u pretprodaji. Osim pjesme nastale u suradnji s Maloneom, na albumu se nalazi i jedna s engleskim sastavom "Florence and the Machine".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....