Sudionici i posjetitelji Gloria Business Talka imali su priliku doznati sve o novom zadarskom održivom brendu Minorenni i upoznati se s inovativnom linijom brenda Saponia.
U sklopu konferencije Gloria Business Talk održan je i pop-up u VIP dijelu Petog kupea gdje su predstavljeni Institut Saponia i njihovi inovativni proizvodi kao što je Faks Helizim SMART CLEAN, koji kombinira čistoću s minimalnim utjecajem na okoliš te novi zadarski brend Minorenni, vlasnice i dizajnerice Silve Zrnić, koja motivira kupce na vraćanje stare odjeće pa joj potom pronalazi drugu modnu svrhu i time potiče cirkuliranje tekstila
Brend Minorenni u svojoj ponudi ima lanenu kolekciju za djecu i odrasle, majice s kapuljačama te ležerne gornje i donje dijelove od kašmira. Posjetitelji su tako mogli isprobati ključne komade brenda koji je pokrenut ove godine, a na kojem je vlasnica radila pune dvije godine. Materijale nabavlja iz Italije, proizvodnja je u Zadru, a nakon web shopa u planu je i otvaranje dućana.
Iz Instituta Saponia koji posluje već 60 godina na tržište, kažu, lansiraju samo one formulacije koje su maksimalno prilagođene očekivanjima tržišta, navikama potrošača, a uzimaju u obzir kvalitetu vode, klimatske uvjete i održivost na kojoj rade već više od 15 godina. Saponia također provodi održivu politiku, smanjuje ambalažni otpad, prilagođava se trendovima potrošača i postavlja ciljeve za buduće smanjenje otpada i potrošnje energije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....