Studio Size osvojio nagradu je Hrvatskog dizajnerskog društva za ambalažu o kojoj se već dugo priča. Radi se o liniji za posebna brašna "Farina Speciale".
Najveći hrvatski proizvođač brašna "Granolio" u proljeće ove godine osvanuo je u novom ruhu. Lansiranje linije posebnih brašna "Farina Speciale" osvojilo je i medije i kupce, a upravo iza te priče, brand strategije i dizajna pakiranja stoji Studio Size. Mali boutique studio koji želi stvarati samo za brandove koji znaju prepoznati vrijednost ideje na ovogodišnjoj Izložbi hrvatskog dizajna osvojila je nagradu u kategoriji dizajna ambalaže, baš za projekt "Farina Speciale" brašna.
Svjetsko, a naše brašno! Najtraženiji artikl na početku pandemije dočekao je kupce u novom ruhu
Pakiranja koja se ističu i svojom funkcionalnošću, jer su informacije maksimalno reducirane, a u fokus stavljena tipografija i naziv proizvoda, kako bi kupci brzo i lako prepoznali o kojoj se vrsti brašna radi, osvojila su članove Međunarodnog ocjenjivačkog suda.
Asortiman koji prepoznatljivo dobro izgleda na policama dućana, ali i na Instagramu, namijenjen je mlađim potrošačima koji vole eksperimentirati u kuhinji i kojima je svaka namirnica bitna, baš kao i pakiranje proizvoda, koje osim što se mora istaknuti na polici dućana, mora izgledati atraktivno i na njihovom Instagramu.
U pravo vrijeme, s jasnom kreativnom vizijom Studio Size dokazao je da je manje-više. Vodeći se svojim prepoznatljivim, jednostavnim dizajnom i kod stvaranja dizajna "Farina Speciala", osvojili su nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva, koja je po prvi puta u 21 godinu održavanja ove izložbe, proglašena online putem.
Studio Size za svoje je kreativne radove već dobio nekoliko nagrada. U Hrvatskoj su im najveći klijenti Njuškalo, Ožujsko, Podravka i Infinum, od inozemnih projekata najviše se ističu vizualni identiteti zanimljivih startupova iz Velike Britanije, ali i web dizajn talijanskog Nikea, a prepoznati su i po brandingu Fresh Island festivala te videa za svjetski poznat trio Swedish House Mafia. Dizajn, oglašavanje i branding, što za domaće, što za strane klijente različitih veličina njihov je fokus, a još više strast.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....