Glazba je, ističu, vrlo bitna u njihovom radu i životu, pa su tako i vrlo ponosni na nedavnu suradnju s globalno popularnim elektronskim triom Swedish House Mafia, a objasnili su kako izgleda "novi posao" kad se takav neki, ili drugi klijent javi.
Razni natpisi, boje i oblici – tako bi se ukratko mogla opisati pakiranja brojnih proizvoda s kojima se svakodnevno susurećemo u kupovini. U tom svom svijetu šarenila velika je vjerojatnost da ćete zastati pokraj nečeg što je drugačije, posebnije, jednostavnije i drugačije. Velika je i vjerojatnost da će to neko drugačije i posebnije pakiranje biti potpis Studia Size, zagrebačkog branding studija koji se vodi onom “manje je više”, ali na jedan potpuno svoj, autentičan način.
Farina brašna, Voštinić Klasnić vina, Nuditi kokteli, Kosovec noževi – sve su ovo nama poznati hrvatski brandovi s kojima Sizeovci surađuju, no internacionali portfolio sve im se brže puni.
"Upravo smo završili rad na videima za promociju nove turneje kultnog trojca Swedish House Mafia. To nam je jedna od najvećih potvrda na koje smo izrazito ponosni jer se radi o svjetskom bendu sa vrlo istančanim ukusom za estetiku i detalje", objasnio je Jurica Koletić, art direktor Studia Size i glavni krivac za ovu suradnju s najpoznatijim eletronskim bandom.
Ove najaktualnije vijesti svakako su jedna od njihovih najvećih priznanja, no s brand strategom Ivanom Fistrićem, kreativnim direktorom Andrejom Virantom Sadikovićem i spomenutim “artićem” Juricom prvo smo popričali o njihovim počecima. Točnije o 2014. godini.
"U našoj industriji ima puno loših praksi zbog kojih se lako izgubi entuzijazam i zbog kojih se ljudi prerano zasite tog posla. Mi volimo to što radimo i zato smo htjeli raditi neke stvari drugačije nego što je to uobičajeno u velikim agencijama. Velike kreativne agencije često moraju pristajati na različite kompromise i teško im je reći ne. Naša filozofija je od samih početaka bila da ćemo ponekad odbiti posao ako je rok prekratak ili ako procijenimo da nismo dobar fit za taj projekt. Ne izlazimo na neplaćene natječaje, jer nam je cilj više vremena posvetiti manjem broju projekata", objasnili su ideju i motivaciju iza pokretanja svog dizajnerskog studija.
"Kvaliteta rada nam je izuzetno bitna i tome je sve podređeno. Imamo visoke standarde i očekivanja od sebe što privlači klijente koji to cijene i spremni su to platiti. A nama je svaki dobro odrađen projekt zadovoljstvo koje nas ispunjava i motivira za dalje. Ne radimo prekovremeno i vikende čuvamo za svoje prijatelje, obitelj i hobije. To pozitivno utječe i na naš profesionalni rad jer iz toga crpimo inspiraciju i energiju", otkrili su dečki koji nisu jedini u timu.
“Mali smo tim od sedam iskusnih profesionalaca u različitim poljima. Jurica je art direktor i animator, Andrej je kreativni direktor i glazbenik, Johnie je animator i snimatelj, Pero je dizajner i illustrator, Jelena je dizajner s velikim iskustvom u digital product dizajnu, Topić je account manager i organizacijski guru, a Fistra se bavi kreativnom i brand strategijom. Dan nam je ispunjen stvaranjem rješenja za različite izazove u tržišnoj komunikaciji. Istražujemo, dizajniramo, pišemo, animiramo, ilustriramo, radimo glazbu, diskutiramo i promišljanmo komunikacijske strategije i koncepte. Volimo se udubiti i fokusirati u radu, ali to miksamo sa opuštenom atmosferom i puno smijeha, pričama o vikendu, društvenim zbivanjima ili trendovima u industriji. Najveći gušt su trenuci kad se u kreativnom procesu svi okupimo i zajedno analiziramo različite mogućnosti i smjerove u kojima bi neki projekt mogao ići. Lijepi dani su i kad uspješno završimo projekt ili prezentaciju rješenja pa Topić povede spontani aplauz kojim sami sebe nagradimo", opisuju jedan svoj radni dan.
Nakon par takvih kreativnih i veselih dana, logično je, dolaze nagrade. Ipak, još su im draže potvrde rada od strane svjetskih umjetnika i branše.
"Uvrštavanje naše serije postera u izložbu u čast Massima Vignellija nam je također drago priznjanje jer je g. Vignelli ikona modernističkog ili tzv. švicarskog dizajna koji nas oduševljava. Na takvom utjecaju su nastali mnogi naši radovi, uključujući višestruko nagrađivani branding i dizajn za brašno Farina Speciale, koji je osvojio domaću nagradu za najbolju ambalažu od Hrvatskog dizajnerskog društva, ali i inozemne nagrade poput zlata na European design awards natjecanju", objasnio je Jurica Koletić, a Andrej Virant Sadiković onda preuzeo palicu, jer je na red došla glazba – njegova najveća ljubav i inspiracija.
"Specifični smo po tome što smo mali studio sa velikim rasponom vještina. Glavne usluge su nam branding i video, tj. animacija, ali često naši projekti uključuju i dizajn ambalaže, osmišljavanje scenarija, oblikovanje glazbe, fotografiju, web dizajn ili strateško savjetovanje. Za većinu navedenih usluga smo dobili strukovne nagrade koje potvrđuju da to sve znamo raditi na visokoj razini. Što se tiče našeg stila, prepoznatljivi smo po minimalističkom pristupu koji se najviše vidi u dizajnu, ali i u videu, animaciji, pisanoj komunikaciji i glazbi", objasnio je ovaj kreativni direktor koji je ljubiteljima dobre glazbe (I partyija) poznat po Solfeggio music projektu gdje je ujedno i DJ.
Glazba je, ističu, vrlo bitna u njihovom radu i životu, pa su tako i vrlo ponosni na nedavnu suradnju s globalno popularnim elektronskim triom Swedish House Mafia, a kako izgleda "novi posao" kad se takav neki, ili drugi klijent javi objasnio je brand strateg Ivan Fistrić.
"Sve počinje sa zadatkom koji dobijemo od naručitelja nakon čega radimo istraživanje kojim se želimo što bolje upoznati sa kontekstom u kojem naručitelj posluje. To znači da moramo shvatiti njihov brand, tržišni segment, konkurenciju i kupce. Bitno je u početku postaviti puno kvalitetnih pitanja da detektiramo prave izazove projekta, a to ponekad dovede do toga da zajedno sa naručiteljom redefiniramo ciljeve zadatka. Kad se dobro postavi taj temeljni dio projekta onda krećemo u kreativni proces u kojem tražimo najbolji mogući način da oblikujemo komunikaciju koja će reći prave stvari na pravi način. Bitno je da na kraju pošaljemo strateški ciljanu poruku na način koji će biti prepoznatljiv za taj brand i koji će privući pozornost", ističe.
2022. svakako će pamtiti po nekoliko sjajnih brandinga i suradnji.
"U zadnje vrijeme puno surađujemo s tvrtkama iz IT industrije i tu ima nekoliko rebranding projekata s kojima smo jako zadovoljni. Neki od njih će tek biti objavljeni, a prije par mjeseci je lansiran veliki rebranding za Infinum, IT tvrtku iz Hrvatske koja se ubrzano širi, otvara urede po svijetu i planira doseći broj od 1000 zaposlenika u bližoj budućnosti. Infinum je u gotovo dva desetljeća izgradio globalnu reputaciju u svojoj branši pa je rebranding morao pogoditi fini balans između toga da napravi značajan pomak, ali da se pri tome zadrži prepoznatljivost. Osim evolucije vizualnog identiteta, u suradnji s njihovim timom napravili smo i novu brend strategiju, slogan, animacije, zvučni logo te na kraju video kojim se rebranding prezentirao zaposlenicima i javnosti. Sve je kulminiralo velikim tulumom u Petom Kupeu, za koji smo radili VJ animacije koje su bile sinkronizirane s glazbom", ispričao nam je Ivan Fistrić koji bi svakako izdvojio još jedan brending na koji su ponosni - brending destinacije za malu regiju Moslavinu, koja je izgubila svoj identitet jer je godinama rascjepkana na tri županije.
Bio je poseban osjećaj i odgovornost raditi brending s kojim se toliki broj ljudi mora identificirati i u kojima se mora probuditi osjećaj ponosa i pripadnosti pa su ga zato radili kroz niz radionica u kojima su direktno sudjelovali stanovnici Moslavine. Rezultat je brending koji ističe ključne atrakcije Moslavine te ih komunicira kroz grb, zastavu, himnu i slogan "Skrivena zemlja".
"Od ostalih zanimljivih projekata tu je suradnja s brendom Limewire koji nam je poznat iz vremena piratskog skidanje glazbe, a koji je danas platforma za glazbene NFT-eve. Za kraj jedan neobičan projekt za koji nam je zadatak bio dizajnirati ambalažu, a na kraju smo osmislili naziv Natur i neuobičajeni proces odležavanja vina. To je prirodno vino pa smo predložili da pojačamo koncept sljubljivanja vina i prirode tako da vino odležava u bačvama – ali zakopano u tlu vinograda", dodaje Jurica Koletić kojeg smo za kraj morali pitati koliko ih voli i primjećuje domaća publika, a i mediji. Nismo onda mogli preskočiti pitati koja su kampanje i branding projekti najbolje prošli u medijima ili kod publike.
"Prije sedam godina smo prvi puta privukli pozornost domaće i međunarodne scene, dizajnom vinskih etiketa za vinariju VK iz Ivanić-Grada. Jednostavnom geometrijskom estetikom i kolorizmom istaknuli smo butelje VK vina u vinskoj kategoriji koja je tada bila prilično konzervativna što se tiče dizajna. Reakcije kod potrošača su bile sjajne, a zamijetili su nas domaći portali poput Vizkulture te međunarodni Packaging of the World i američka strukovna udruga za dizajn AIGA", odgovaraju i dodaju da im je jedan od dražih glazbenih rebranding Fresh Island festivala 2018. godine.
Taj festival koji na na Zrće dovodi svjetske Hip-Hop izvođače koji privlače posjetitelje iz cijele Europe te je godine zahvaljujući Size-u dobio novi vizualni i verbalni identitet, web stranicu te motion branding. Festival je te godine po prvi puta kompletno rasprodan, a ovom zagrebačkom kreativnom studiju taj je projekt donio interes glazbene industrije te klijenata kojima je bio interesantan motion branding.
“Motion graphics je u prijevodu animacija, dakle radi se o oblikovanju posebnih, brendiranih animacija za video oglase. U to vrijeme u svijetu nije bilo puno poznatih i dostupnih primjera motion branding smjernica kakve smo tada razvili", zaključuju momci koji već zadnjih osam godina osvajaju dizajnersku scenu, a ako je sudeći po tih prvih osam to će činiti još jako dugo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....