PRIVATNI ALBUM
NA INTERLIBERU

Priča o domaćem brendu Street of Happiness: Od projekta za džeparac do planera koje svi žele

Karla Kovačević, vlasnica brenda, prvi planer osmislila je još kao srednjoškolka, a sada na sajmu knjiga Interliber predstavlja najnovije modele koje je moguće personalizirati i tako kupiti idealan poklon.

Karla Kovačević, vlasnica brenda, prvi planer osmislila je još kao srednjoškolka, a sada na sajmu knjiga Interliber predstavlja najnovije modele koje je moguće personalizirati i tako kupiti idealan poklon.

Interliber, međunarodni sajam knjiga sutra otvara svoje vrata, a osim pisane riječi na njemu će se naći korisni proizvodi poput personaliziranih planera svih boja i veličina koje proizvodi domaći brand Street of Happiness (SOH). Vlasnica brenda, 27-godišnja Karla Kovačević, svoj prvi planer osmislila je još kao srednjoškolka, a danas vodi uspješan business spretno balansirajući između majčinstva i posla te života između Njemačke i Hrvatske. S njom smo porazgovarali o novitetima koje će njezin brend predstaviti na Interliberu, gdje pronalazi inspiraciju za korisne i personalizirane planere te koji su najuspješniji proizvodi iz palete Street of Happiness.

Što za vas znači Interliber i koliko je važan za vaš brend?

- Interliber na neki način predstavlja početak naše sezone jer je to period godine kada su planeri najtraženiji na tržištu. Kroz Interliber ne samo da upoznajemo naše kupce s najnovijim proizvodima, već doznajemo što im je najpotrebnije iz našeg asortimana. Upravo se zbog toga svake godine trudimo predstaviti novi proizvod koji kreiramo osluškujući želje i potrebe naših klijenata. Tako ćemo i ove godine predstaviti novi i jedinstveni planer na našem tržištu. Budući da Street of happiness trenutno nema svoje prodajno mjesto, Interliber je najbolja platforma na kojoj potencijalne kupce možemo upoznati s našim proizvodima koje na sajmu nudimo po akcijskim cijenama i personaliziramo po njihovim željama.

image

‘Moj planer‘ osmislila je kao petnaestogodišnjakinja - malen i šaren

PRESS

Kako je uopće počela vaša poslovna priča ?

- Već od malih nogu bila sam okružena knjigama i rokovnicima što mi je stvorilo ljubav prema ovom poslu – kreiranju proizvoda koji će ne samo olakšati organizaciju pojedinca, već istu raditi sa stilom.

Odrasla sam, naime, u obitelji koja već trideset godina ima tiskaru i izrađuje razne papirnate proizvode. Kako sam krenula u srednju školu trebao mi je planer po mojoj mjeri pa sam ga i za sebe osmislila – dovoljno malen da stane u torbicu, veselih boja, šarene unutrašnjosti te meko tvrdih korica kako ne bi uništavao ostale stvari u torbici. Otac mi je pomogao oko tehničke izvedbe, dok je majka bila zadužena za kreativan dio projekta.

Tijekom njegove izrade stalno sam ponavljala rečenicu “To je moj planer!”, zbog čega je dobio ime – Moj planer. Da bi Moj planer bio savršen, nedostajalo je još samo jedno – personalizacija. Otac je ostvario zadnju stavku te je tako Moj planer postao savršen! Kad su ga moje prijateljice vidjele, poželjele su ga i one imati - svaka sa svojim imenom i u svojoj omiljenoj boji. Tako mi se rodila ideja kako povećati svoj džeparac.

Koja je tajna uspjeha vaših proizvoda, po čemu su drukčiji?

- Smatram da se ističemo iz mase zbog nekoliko razloga - veliki izbor boja, više vrsta personalizacije, jedinstvena unutrašnjost koja se svake godine mijenja, visokokvalitetna veganska koža, meki uvez i hrvatska ECO proizvodnja. Tajna uspjeha SOH-a je definitivno osluškivanje i prihvaćanje povratnih informacija i želja naših kupaca. Oni nas inspiriraju, guraju naprijed i zbog njih stalno unaprjeđujemo postojeće proizvode i kreiramo nove.

image

Karla Kovačević i njezin sinčić koji joj je postao inspiracija za nove proizvode

PRESS

Od kuda crpite inspiraciju?

- Osim naših kupaca, dio inspiracije mi dolazi s putovanja kroz koja upoznajem brojne ljude i njihove potrebe za dobrom organizacijom. A ona je potrebna i meni jer sam prije godinu i pol postala mama, i svaki roditelj zna koliko je bitna dobra organizacija da bi se stigle kvalitetno odraditi sve privatne i poslovne obaveze. Kroz ulogu majke stvorila mi se inspiracija za kvalitetnim, personaliziranim proizvodima za najmlađe te je tako nastala kolekcija posvećena samo njima pod nazivom SOH Kids.

image

Kolekcija namijenjena najmlađima

PRESS

Koliko je teško usklađivati majčinstvo i privatni business?

- Smatram da se svaka majka može složiti s tim da je usklađivanje majčinstva s poslom težak zadatak, posebice kada ste privatni poduzetnik. Nisam koristila porodiljni dopust zato što volim biti prisutna u svakodnevnim poslovnim planovima i pomagati u realizaciji istih. Time najviše moram zahvaliti suprugu, bakama i djedama na velikoj podršci.

Po što se vaši kupci najčešće vraćaju?

- Proizvod za koji smatramo da je najprodavaniji je upravo planer. Iznimno smo sretni što imamo vjerne kupce koji iz godine u godinu kupuju najnovije verzije naših planera. Prepoznali su nas i veliki domaći brendovi i korporacije za koje izrađujemo personalizirane poslovne poklone.

A koji je vama najdraži proizvod?

- S obzirom na to da sam često putujem, najdraži mi je naš personalizirani travel set koji sadrži etui za putovnicu i privjesnicu za prtljagu.

Planirate li se širiti i na neka druga tržišta?

- Planova je puno, no vrijeme trenutno nije na mojoj strani što će se promijeniti skorašnjim odlaskom mog mališana u vrtić. Veleprodaju smo za sada proširili na strana tržišta, a želja nam je isto napraviti i s maloprodajom. Osim toga u planu je i selidba u novi i veći poslovni prostor.

image

U širokoj ponudi SOH-a su i personalizirani kožni etuii za olovke

PRESS

S obzirom na to da živite na relaciji između Njemačke i Hrvatske, koja je najveća razlika u životnom stilu između te dvije zemlje?

- Kada sam došla u Njemačku, prvo što sam primijetila da su ljudi tamo vrlo organizirani i precizni. Ponekad imam osjećaj da kod Nijemaca ne postoji spontanost kao kod nas te se kod njih plan organizacije i dogovora maksimalno poštuje. To ne gledam kao manu, već inspiraciju za vlastite proizvode koje mogu unaprijediti njihovim stilom života. Osim Njemačke, suprug i ja smo u zadnjih 5 godina živjeli u pet različitih država, te niti u jednoj nisam vidjela planere poput naših.

Mojih top 5

  • Knjiga: Milijunaš s ulice, jer je knjiga još bolja od filma
  • Film/serija: The notebook
  • Modni komad za novu sezonu: Ugg tazz jer su prepraktične i preudobne
  • Beauty must have: NARS korektor za prekrivanje podočnjaka
  • Instagram profil: @zombijana, odmaram dok čitam citate
Linker
21. studeni 2024 14:17