UNSPLASH
Svjetski trend

Nova misija: Osnivačice hit kozmetičkih brandova otkrivaju tajne clean ljepote

Clean beauty se od male kozmetičke niše razvio u globalni trend zahvaljujući sve većoj svijesti potrošača o tome kakvi su sastojci u kozmetičkim proizvodima koje koristimo. Za razliku od prijašnjih godina, danas se puno više piše o opasnim sastojcima u kozmetici.

Clean beauty se od male kozmetičke niše razvio u globalni trend zahvaljujući sve većoj svijesti potrošača o tome kakvi su sastojci u kozmetičkim proizvodima koje koristimo. Za razliku od prijašnjih godina, danas se puno više piše o opasnim sastojcima u kozmetici.

Koliko je važno ono što hranom unosimo u sebe, još je važnije kako tretiramo kožu jer proizvodi za njegu kao i make-up direktno utječu na naše zdravlje. I to je upravo odgovor na pitanje koja je tajna clean beauty proizvoda, a u nastavku vam donosimo odgovor na pitanje koje od niza brendova izabrati. Izdvojili smo četiri koja se ističu po svojoj kvaliteti i s čijim proizvodima nećete pogriješiti, a zajednička im je zanimljiva priča da iza svakog od njih stoje žene koje su, potaknute osobnim iskustvima, pokrenule vlastite brendove.


Hrvatska veza

Furtuna Skin globalno je poznat brend, no nama je zanimljiv i po tome što osnivačicu porijeklo veže za Hrvatsku. Manekenka Agatha Relota Luczo i suosnivačica, zaljubljenica u clean kozmetiku - Kim Walls, otkrile su snagu i moć divljeg, samoniklog bilja koje su pronašle na Agathinom privatnom imanju na Siciliji. Kombinacija ljekovitog bilja i moderne znanosti sa strogo definiranim protokolom obrade zahvaljujući kojem se dobivaju najmoćnije koncentracije i formule, čine Furtuna Skin luksuznom i posebnom linijom za njegu lica. Kvalitetu brenda prepoznala je i bivša manekenka, danas uspješna poduzetnica, Ljupka Gojić Mikić, no, na globalnoj sceni inovativnost branda već su prepoznali i najveći: Vogue, Into The Gloss, Goop i mnogi drugi.

Čitajte i: Stigli su parfemi koji navješćuju proljeće: Slatke note pomiješane s citrusima idealne su za sunčane dane


Prirodni botoks

Među proizvodima ovog branda posebno se ističu dvije uspješnice. Rinascita Delle Olive Replenishing Balm koji u slojevima obnavlja i hidratizira suhu i osjetljivu kožu, osvojio je pobornice clean kozmetike. Ovaj njegujući balzam sadrži ljekovito bilje koje je prirodno bogato beta karotenom, esencijalnim masnim kiselinama i vitaminima, a obiluje “prirodnim botoksom” koji se dobiva iz organskog Wild Anchusa Azurea koji čini kožu čvršćom, zategnutom, podatnom i blistavom. Drugi hit proizvod je Porte Per Vitalita, obnavljajući serum za lice i područje oko očiju obogaćen sicilijanskim organskim biljnim ekstraktima. Zahvaljujući pažljivo biranim sastojcima izuzetno je bogat vitaminima, mineralima, beta karotenom, antioksidansima i esencijalnim masnim kiselinama što doprinosi proizvodnji kolagena, smanjuje otečenost područja oko očiju i daje koži predivan i blistav sjaj.


Potpuna promjena

Linija proizvoda Odacite poznata je po svojim obogaćenim formulama i esencijama koje njeguju i učvršćuju kožu, a zahvaljujući moćnim uljima višestruko djeluju na kožu. Osnivačica branda Odacite, Valerie Gradury, pokrenula je svoju liniju kozmetike nakon što joj je dijagnosticiran karcinom dojke te je iz korijena promijenila dotadašnji način života i navike. Budući da je eliminirala većinu proizvoda koje je svakodnevno nanosila na svoju kožu, nije ih pristajala zamijeniti lošijim ili neučinkovitim proizvodima te je kreirala djelotvoran proizvod napravljen od prirodnih sastojaka.

Čitajte i: Zsa Zsa o samopouzdanju, aknama i vlastitoj liniji za njegu kože: ‘Nisam se osjećala dovoljno dobrom‘


Trudnoća i kozmetika

Brand Vinter's Daughter dobro je poznat među ljubiteljicama clean kozmetike. Osnovala ga je April Gargiulo, vinareva kći koja je odmalena od oca učila o važnosti korištenja najkvalitetnijih sastojaka kako bi dobila vrhunski proizvod. Istražujući proizvode koje je koristila u svakodnevnoj njezi za vrijeme trudnoće, otkrila je niz neučinkovitih pa i toksičnih formula što ju je nagnalo da se posveti kreiranju vlastite linije. Dvije je godine učila i istraživala kako bi pronašla najkvalitetnije i najučinkovitije prirodne sastojke i kreirala dva nagrađivana proizvoda: serume za dubinsku njegu kože. Oba proizvoda obožavaju vizažisti, modeli, urednici i blogeri širom svijeta. Biljke za Vinter’s daughter dolaze iz cijelog svijeta, a u jednom serumu su čak 22 različite biljke.

Čitajte i: Molekularna parfumerija: Kemijski spojevi vrtoglavo dobrih mirisa novi su ‘must have‘ u kozmetičkoj torbici


Najbolje iz prirode

Potpuno prirodan brend, Agent Nateur, nastao je zahvaljujući osnivačici Jeni Covello. Ona je pobornica holističkog pristupa i prirodnog liječenja jer se, nakon dugogodišnjih zdravstvenih i hormonalnih tegoba, uvjerila u moć prirode, zdrave prehrane, te učinkovitosti netoksičnih, organskih proizvoda koje stavljamo na kožu. Svi njeni proizvodi su bez parabena i GMO-a.

Čitajte i: Beauty horoskop: Što nam znakovi zodijaka govore o našim lošim navikama

Ako ste pobornice clean beautyja onda su ovo zasigurno brendovi koje biste trebali isprobati. Clean nije samo trend, to je način života, čemu svjedoče i osnivačice spomenutih brendova, čija je promjena i zaokret započeo tek s korjenitim promjenama u prehrani, odnosu prema vlastitom zdravlju, tijelu i životu.

23. prosinac 2024 18:02