PROMO
ženska snaga

Nikolina Silov Konjevoda: P&G nudi fleksibilne oblike rada, pune plaće tijekom bolovanja i potpore za novorođeno dijete

Mladim roditeljima P&G nudi uvjete rada iz snova: fleksibilne oblike rada, pune plaće u slučaju bolovanja i potpore za novorođeno dijete, a cilj je izgradnja i održavanje organizacijske kulture u kojoj se svatko osjeća prepoznato i cijenjeno.

Mladim roditeljima P&G nudi uvjete rada iz snova: fleksibilne oblike rada, pune plaće u slučaju bolovanja i potpore za novorođeno dijete, a cilj je izgradnja i održavanje organizacijske kulture u kojoj se svatko osjeća prepoznato i cijenjeno.

Multinacionalna tvrtka Procter & Gamble godinama je poznata kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, a posebnu pažnju posvećuje majkama. O tome kako takav pristup funkcionira u praksi te zašto su im u fokusu društveno angažirane akcije i održivost, razgovarali smo s Nikolinom Silov Konjevoda, generalnom direktoricom Procter & Gamble za Hrvatsku i Sloveniju.

P&G je tvrtka poznata po poslovnom pristupu utemeljenom na izgradnji kompanije iznutra te omogućavanju kvalitetnog balansa privatnog i poslovnog života zaposlenika. Možete li to pojasniti na vlastitom primjeru?

- U mom slučaju, pridružila sam se P&G-u kao regionalni voditelj prodaje te sam s vremenom postala voditelj tima i kategorije. Dobila sam priliku nastaviti karijeru u Švicarskoj na rukovodećim pozicijama koje su pokrivale tržišta Europe, Bliskog istoka i Afrike, a potom u Mađarskoj s fokusom na tržišta Mađarske, Slovenije i Hrvatske. Uvijek sam imala potporu kompanije u smislu razvoja karijere, a prilikom planiranja novih zaduženja s rukovodećima sam razgovarala o tome kako uskladiti svoje karijerne ciljeve s privatnim planovima. Kad smo razgovarali o mom povratku na posao nakon prvog porodiljnog, i kad mi selidba s malim djetetom nije bila opcija, pronašli smo način da radim iz Hrvatske na poziciji koja je i dalje imala dovoljno prostora za profesionalni rast i razvoj. Danas sam sretna mama dvoje djece koja radi posao svojih snova.

Marija Šćulac Domac, direktorica Sektora za industriju i održivi razvoj HGK: ‘Održivost kao temelj poslovne politike‘

Na koji način pružate priliku ženama, posebice majkama, da razviju karijeru i napreduju?

- U kompaniji vjerujemo u jednakost po svim osnovama. Ove smo godine prošli kroz Mamforce certifikaciju kojom smo potvrdili da smo dobro mjesto za razvoj karijere, kako za majke, tako i za očeve. Većina naših zaposlenika je u dobi 25 - 40 godina, što znači da imamo velik broj mladih roditelja. Nudimo fleksibilne oblike rada, pune plaće u slučaju bolovanja, potpore za novorođeno dijete i slično. A to se ne odnosi samo na žene. Naime, 2019. smo uveli i rodiljni dopust za očeve u trajanju od dva mjeseca s punom plaćom.

image
PROMO

Jedan od fokusa tvrtke su inovativni proizvodi sa sve većim naglaskom na održivosti. Zbog čega vjerujete da je to ispravan put?

- Prema našem mišljenju to je jedini put. Kao globalna kompanija imamo velik utjecaj na živote svojih potrošača, kao i odgovornost za zajednice u kojima djelujemo. U 2018. predstavili smo program “Ambition 2030”, dokument koji opisuje kako planiramo pridonijeti zaštiti i poboljšanju stanja okoliša. Cilj nam je ne samo smanjiti vlastiti utjecaj na prirodu već i pomoći potrošačima u donošenju odgovornih odluka. Primjerice, do 2030. sva će se ambalaža naših proizvoda moći reciklirati ili ponovno upotrijebiti, smanjit ćemo količinu nove plastike korištenjem sirovina dobivenih recikliranjem, a sva energija koju će koristiti naši pogoni dolazit će iz obnovljivih izvora. Kao dio tih nastojanja, već danas sva naša postrojenja u svijetu imaju status ‘Bez otpada na odlagalištima’, što znači da se nikakav proizvodni otpad ne šalje na odlagališta, već se reciklira ili koristi za proizvodnju energije. Ne radimo samo na proizvodima s naglaskom na održivost već vodimo računa o tome da životni ciklus proizvoda ostavlja najmanji mogući trag u okolišu.

Otkrivamo tko su najmoćnije Hrvatice poslovnog svijeta! Donosimo online izdanje magazina ‘Ženska snaga hrvatskog biznisa‘

Kao društveno odgovorna kompanija, P&G je na brojne načine uključen u borbu protiv koronavirusa i brigu o ranjivim skupinama u društvu. Koje su vam akcije u fokusu u posljednje vrijeme?

- U ovo izazovno vrijeme pandemije zdravlje i sigurnost naših zaposlenika bili su nam na prvom mjestu pa smo promijenili način rada tako da smo preusmjerili veći dio zadataka i obaveza u rad od kuće. Također smo osjećali odgovornost za zajednice u kojima radimo i živimo te osigurali proizvode za najugroženije članove zajednice, oboljele od covida i medicinsko osoblje koje je iznijelo teret pandemije u suradnji s Crvenim križem. U slučaju prirodnih katastrofa uvijek nastojimo pomoći, poput nedavnog potresa u Sisku i Petrinji, gdje smo otvorili privremene praonice rublja. U suradnji s UNICEF-om, Pampers - robna marka kojoj mame i tate vjeruju već godinama - oprema odjele intenzivne neonatologije diljem Hrvatske. Velika nam je čast živjeti i raditi u Hrvatskoj te želimo kao tvrtka i njene robne marke biti “snaga dobra”, čineći svaki dan barem malo boljim.

Linker
04. studeni 2024 13:26